Το νέο σύστημα, το οποίο ήδη τοποθετήθηκε θα τεθεί σε λειτουργία αμέσως μόλις ξεκινήσει η δια ζώσης εξυπηρέτηση των πολιτών, ενώ ικανοποιεί τις σύγχρονες απαιτήσεις, τόσο σε υλικό εξοπλισμό, όσο και σε λογισμικό.Ειδικότερα, μεταξύ άλλων τοποθετήθηκε επιδαπέδιο σύστημα έκδοσης εισιτηρίων, οθόνες LED σε 12 σημεία εξυπηρέτησης, τα οποία θα ελέγχονται με τη χρήση εύχρηστου, απλοποιημένου και αξιόπιστου ειδικού λογισμικού διαχείρισης, μέσω του οποίου θα ρυθμίζεται και θα διαχειρίζεται η λειτουργία του συστήματος.Παράλληλα, το επόμενο διάστημα αναμένεται να δρομολογηθεί και η απαραίτητη εκπαίδευση των αρμοδίων υπαλλήλων, όσον αφορά σε όλες τις παραμέτρους λειτουργίας του μηχανήματος κ.α.«Όπως ακριβώς δεσμευτήκαμε με τη λειτουργία του ΚΕΠ στο νέο χώρο, διευρύνεται το πεδίο εξυπηρέτησης πολιτών με την εισαγωγή νέων μεθόδων επικοινωνίας και τεχνολογίας» σημειώνει σε δήλωσή του, ο Δήμαρχος Κώστας Κουκοδήμος.«Διευκολύνουμε τις συναλλαγές με τους δημότες και βελτιώνουμε τις συνθήκες εργασίας για τους εργαζομένους» τονίζει από την πλευρά του, ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Δημήτρης Μορφακίδης.Να σημειωθεί, ότι για λόγους περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, η προσέλευση στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Κατερίνης γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού, στα τηλέφωνα 2351 350000 έως 3500008 από τις 07:30 π.μ. έως τις 15:00.
29.3.21
Ηλεκτρονικό σύστημα προτεραιότητας στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.)
Τέλος στα προβλήματα συνωστισμού, που αφορούν στη σειρά με την οποία εξυπηρετείται ο μεγάλος αριθμός πολιτών που υποδέχεται καθημερινά το Κ.Ε.Π. του Δήμου Κατερίνης (Εθνικής Αντιστάσεως 51), αναμένεται να θέσει η προμήθεια και εγκατάσταση, ενός σύγχρονου ηλεκτρονικού συστήματος προτεραιότητας.
Το νέο σύστημα, το οποίο ήδη τοποθετήθηκε θα τεθεί σε λειτουργία αμέσως μόλις ξεκινήσει η δια ζώσης εξυπηρέτηση των πολιτών, ενώ ικανοποιεί τις σύγχρονες απαιτήσεις, τόσο σε υλικό εξοπλισμό, όσο και σε λογισμικό.Ειδικότερα, μεταξύ άλλων τοποθετήθηκε επιδαπέδιο σύστημα έκδοσης εισιτηρίων, οθόνες LED σε 12 σημεία εξυπηρέτησης, τα οποία θα ελέγχονται με τη χρήση εύχρηστου, απλοποιημένου και αξιόπιστου ειδικού λογισμικού διαχείρισης, μέσω του οποίου θα ρυθμίζεται και θα διαχειρίζεται η λειτουργία του συστήματος.Παράλληλα, το επόμενο διάστημα αναμένεται να δρομολογηθεί και η απαραίτητη εκπαίδευση των αρμοδίων υπαλλήλων, όσον αφορά σε όλες τις παραμέτρους λειτουργίας του μηχανήματος κ.α.«Όπως ακριβώς δεσμευτήκαμε με τη λειτουργία του ΚΕΠ στο νέο χώρο, διευρύνεται το πεδίο εξυπηρέτησης πολιτών με την εισαγωγή νέων μεθόδων επικοινωνίας και τεχνολογίας» σημειώνει σε δήλωσή του, ο Δήμαρχος Κώστας Κουκοδήμος.«Διευκολύνουμε τις συναλλαγές με τους δημότες και βελτιώνουμε τις συνθήκες εργασίας για τους εργαζομένους» τονίζει από την πλευρά του, ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Δημήτρης Μορφακίδης.Να σημειωθεί, ότι για λόγους περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, η προσέλευση στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Κατερίνης γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού, στα τηλέφωνα 2351 350000 έως 3500008 από τις 07:30 π.μ. έως τις 15:00.
Το νέο σύστημα, το οποίο ήδη τοποθετήθηκε θα τεθεί σε λειτουργία αμέσως μόλις ξεκινήσει η δια ζώσης εξυπηρέτηση των πολιτών, ενώ ικανοποιεί τις σύγχρονες απαιτήσεις, τόσο σε υλικό εξοπλισμό, όσο και σε λογισμικό.Ειδικότερα, μεταξύ άλλων τοποθετήθηκε επιδαπέδιο σύστημα έκδοσης εισιτηρίων, οθόνες LED σε 12 σημεία εξυπηρέτησης, τα οποία θα ελέγχονται με τη χρήση εύχρηστου, απλοποιημένου και αξιόπιστου ειδικού λογισμικού διαχείρισης, μέσω του οποίου θα ρυθμίζεται και θα διαχειρίζεται η λειτουργία του συστήματος.Παράλληλα, το επόμενο διάστημα αναμένεται να δρομολογηθεί και η απαραίτητη εκπαίδευση των αρμοδίων υπαλλήλων, όσον αφορά σε όλες τις παραμέτρους λειτουργίας του μηχανήματος κ.α.«Όπως ακριβώς δεσμευτήκαμε με τη λειτουργία του ΚΕΠ στο νέο χώρο, διευρύνεται το πεδίο εξυπηρέτησης πολιτών με την εισαγωγή νέων μεθόδων επικοινωνίας και τεχνολογίας» σημειώνει σε δήλωσή του, ο Δήμαρχος Κώστας Κουκοδήμος.«Διευκολύνουμε τις συναλλαγές με τους δημότες και βελτιώνουμε τις συνθήκες εργασίας για τους εργαζομένους» τονίζει από την πλευρά του, ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Δημήτρης Μορφακίδης.Να σημειωθεί, ότι για λόγους περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, η προσέλευση στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Κατερίνης γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού, στα τηλέφωνα 2351 350000 έως 3500008 από τις 07:30 π.μ. έως τις 15:00.