12.4.20

Χοακίν Φίνιξ: «Ήμουν ένας ηλίθιος, έτρεχα συνεχώς, έπινα, πήγαινα σε ηλίθια κλαμπ»

Τον Χοακίν Φίνιξ φιλοξενεί στο τεύχος του Μαΐου το βρετανικού GQ και μεταξύ άλλων ο οσκαρικός ηθοποιός περιγράφει την άσωτη ζωή που ζούσε πριν ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα που λίγο έλειψε να του κοστίσει τη ζωή του και που τον έκανε να αναθεωρήσει Ο Φίνιξ εξηγεί ότι μετά την επιτυχία του «Walk the Line» σχεδόν 15 χρόνια πριν, ξεκίνησε το ποτό και τα ολονύχτια πάρτι χάνοντας τελείως τον έλεγχο. «Δεν ασχολιόμουν με τον κόσμο ή τον εαυτό μου με τον τρόπο που θα ήθελα. Ήμουν ένας ηλίθιος, έτρεχα συνεχώς, έπινα, πήγαινα σε ηλίθια κλαμπ», παραδέχεται και συνεχίζει περιγράφοντας το ατύχημα που είχε ένα βράδυ με το αυτοκίνητο.

Ο 45χρονος οδηγούσε σε δρόμο του Λος Άντζελες όταν έχασε τον έλεγχο και το όχημα εξετράπη της πορείας του και αναποδογύρισε. «Αιμορραγούσα, ήμουν γεμάτος μώλωπες και τελείως αποπροσανατολισμένος» θυμάται και λέει ότι τότε αποφάσισε να ανάψει ένα τσιγάρο κοντά στο τουμπαρισμένο όχημα που είχε διαρροή βενζίνης.
Ωστόσο πριν ανάψει το τσιγάρο -και ο ίδιος γίνει παρανάλωμα του πυρός- άκουσε κάποιον με γερμανική προφορά να του λέει «Απλώς ηρέμησε. Όχι δεν θα το κάνεις» και του έδειξε τη διαρροή του καυσίμου. Τότε ο 45χρονος ηθοποιός συνειδητοποίησε ότι ο άνθρωπος που του μίλησε ήταν ο σκηνοθέτης Βέρνερ Χέρτζογκ. Μετά το περιστατικό, ο Φίνιξ συνειδητοποίησε ότι έπρεπε να πάει για αποτοξίνωση. «Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που μου αρέσει να κάνω και δεν θέλω πια να ξυπνάω με hungover», καταλήγει.

https://www.flash.gr/lifestyle/1584814/xoakin-finiks-imoun-enas-ilithios-etrexa-synexos-epina-pigaina-se-ilithia-klamp-pics