Το συγκεκριμένο τρένο είναι το ETR 470 n. 07 της Τrenitalia που ανακατασκευάστηκε πλήρως. Bάφτηκε στα χρώματα της ελληνικής εταιρείας και θα αποτελέσει την αμαξοστοιχία ETR 470 n. 01 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Τα νέα τρένα θα έχουν εννέα βαγόνια ένα εκ των οποίων θα είναι εστιατόριο και μπαρ.
Θα έχουν τρία βαγόνια πρώτης θέσης και τέσσερα οικονομικής.
Κάθε τρένο θα μπορεί να μεταφέρει πάνω από 600 επιβάτες και θα περιλαμβάνει υψηλά στάνταρ και όλες εκείνες τις ανέσεις – καλύτερες του αεροπλάνου- για ένα ξεκούραστο και γρήγορο ταξίδι.
Δεδομένων των συνθηκών του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου που συνεχώς βελτιώνεται, τα νέα τρένα θα μπορούν αναπτύσσουν ταχύτητες της τάξεως των 160 χιλιομέτρων και διαδρομή Αθήνα -Θεσσαλονίκη να καλύπτεται στις τρεις ώρες και ένα τέταρτο από τις τέσσερις που είναι σήμερα.
Δεδομένων των συνθηκών του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου που συνεχώς βελτιώνεται, τα νέα τρένα θα μπορούν αναπτύσσουν ταχύτητες της τάξεως των 160 χιλιομέτρων και διαδρομή Αθήνα -Θεσσαλονίκη να καλύπτεται στις τρεις ώρες και ένα τέταρτο από τις τέσσερις που είναι σήμερα.
Το κόστος της όλης επένδυσης για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ φτάνει τα 52 εκατομμύρια ευρώ.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ - ΜΠΕ
«Πηγή: https://www.athensvoice.gr/greece/698608_eftase-leyko-velos-sti-thes/niki-pote-proto-dromologio»