Στην αγωνία των τουριστικών φορέων και της διοίκησης του Δήμου Κατερίνης, καθώς και τις προσπάθειες που από κοινού καταβάλλονται για να προβληθεί η Κατερίνη σε πανελλήνιο αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο, αναφέρθηκε ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Τουριστικής Προβολής του Δήμου, Γιώργος Νταντάμης, ενημερώνοντας το Δημοτικό Συμβούλιο.
Ως προς τα χρήματα που αναμένει ο Δήμος Κατερίνης προκειμένου να τα αξιοποιήσει στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος, ο Αντιδήμαρχος εξήγησε ότι το ζήτημα αυτό βρίσκεται σε εξέλιξη: «Οποιεσδήποτε πιστώσεις δοθούν -αν δοθούν- είναι σε κεντρικό επίπεδο. Είναι βέβαιον ότι εντός ολίγων ημερών θα υπάρξει συνάντηση στην Γενική Γραμματεία Τουρισμού αλλά, από την άλλη μεριά, γνωρίζουμε ότι ο Δήμαρχος, Κώστας Κουκοδήμος, έρχεται σε άμεση επαφή με στελέχη του Υπουργείου, οπότε μόλις εγκριθούν οι πιστώσεις -μακάρι να εγκριθούν- θα τις εξασφαλίσουμε».
ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΓΙΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ.
Αναφερόμενος στην τουριστική προβολή μίλησε για τις δυσκολίες που, ως γνωστόν, έχουν προκύψει λόγω της υγειονομικής κρίσης, μίλησε και για τα πλεονεκτήματα που έχει η Κατερίνη και τα οποία μπορούν να καταστούν ένα αντίβαρο στα προβλήματα που έχουν προκληθεί: «Όταν σχεδιάζαμε την τουριστική προβολή, οι συνθήκες τότε ήταν τελείως διαφορετικές, αφού στη συνέχεια προέκυψε η πανδημία. Το πρόγραμμα το οποίο ομόφωνα ενέκρινε το Δημοτικό Συμβούλιο Κατερίνης και ακολούθως ενέκρινε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), συνεχίζει να ισχύει αλλά και εμείς πρέπει να κάνουμε στοχευμένες κινήσεις», ανέφερε, αρχικά.
Ακολούθως, υπενθύμισε ότι η Κατερίνη δεν έχει μόνο προβλήματα που προέκυψαν από την υγειονομική κρίση, έχει και πλεονεκτήματα που πρέπει να αξιοποιηθούν: «Όπως είναι τα δεδομένα σήμερα, η κύρια αναφορά τουριστικής προβολής μας έχει να κάνει με το ντόπιο στοιχείο (εσωτερικός τουρισμός), διότι το μεγάλο πλεονέκτημα της Πιερίας και των ακτών του Δήμου Κατερίνης είναι το ότι βρισκόμαστε σε κομβικό σημείο και διαθέτουμε χαρίσματα και πλεονεκτήματα: Η Εθνική Οδός και ο Σιδηρόδρομος διασχίζουν την Κατερίνη ενώ είμαστε από τις λίγες περιοχές της ενδοχώρας όπου, ως προορισμός, αυτή την εποχή, είμαστε ιδανικός».
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.
Στη συνέχεια, τόνισε ότι η προσέγγιση της τουριστικής προβολής γίνεται τόσο με τον εθνικό όσο και με τον τοπικό τύπο: «Ως προς τον εθνικό τύπο, για παράδειγμα συνεργαζόμαστε με την εφημερίδα «ΤΟ ΒΗΜΑ» που έχει τη μεγαλύτερη κυκλοφορία. Η συνεργασία μας γίνεται στο ένθετο του «ΒΗΜΑΤΟΣ», δηλαδή στο περιοδικό «ΔΙΑΚΟΠΕΣ», που κάθε χρόνο κυκλοφορεί σε χιλιάδες αντίτυπα μέσω του «ΒΗΜΑΤΟΣ» και που αυτή την Κυριακή, (28/6/2020), έχουμε ολοσέλιδη καταχώριση. Το κόστος αυτής της καταχώρισης είναι στα 1.500 ευρώ + ΦΠΑ.
Τις προηγούμενες ημέρες βρισκόταν εδώ συνεργείο του τηλεοπτικού σταθμού «STAR», όπου αυτός ο σταθμός, κάθε Τετάρτη, έχει μια περιηγητική εκπομπή υψηλού επιπέδου. Έτσι, κατόπιν συνεννόησης που είχαμε μαζί τους, βρέθηκε εδώ τηλεοπτικό συνεργείο για ένα διήμερο. Το συνεργείο αυτό πήρε στιγμιότυπα από τον Θερμαϊκό μέχρι τις παρυφές του Ολύμπου και των Πιερίων Ορέων, στα ακροτελεύτια εδάφη του Δ.Κατερίνης».
Ολοκληρώνοντας τις αναφορές του ως προς την τουριστική προβολή, ο κ. Νταντάμης τόνισε: «Προβάλλουμε έναν τουρισμό 365 ημερών. Στο πλαίσιο αυτής της παρουσίασης έχουν κάνει δηλώσεις άνθρωποι του τουρισμού, εγώ ως Αντιδήμαρχος Τουρισμού, η Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας, ο Πρόεδρος των Ενοικιαζομένων Δωματίων, ενώ έγινε και συνεννόηση με τους οινοπαραγωγούς ώστε να προβάλλουμε και τους δρόμους του κρασιού καθώς και πολλά άλλα.
Η παρουσίαση της εκπομπής του STAR TV που θα αφορά περιήγηση στον Δ.Κατερίνης, θα προβληθεί, κατά πάσα πιθανότητα, την Τετάρτη 1/7/2020. Από την ίδια παραγωγή εταιρίας θα έχουμε και ένα ή δύο video, διάρκειας 1 ½ λεπτού, που θα προβάλλονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ελπίζουμε ότι θα είναι τόσο όμορφα αυτά τα video, ώστε να γίνουν δημοφιλή και να τα δουν εκατομμύρια θεατές», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι ο Δ.Κατερίνης, μέσα από τη Δημοτική Επιτροπή Τουριστικής Προβολής, προωθεί και διαφημιστικό υλικό σε διάφορους νομούς της Βόρειας Ελλάδας προκειμένου να εξασφαλίσει Έλληνες επισκέπτες από διάφορες περιοχές και με στόχο να καλυφθεί, όσο είναι δυνατόν, το μεγάλο κενό που προκαλούν οι δυσκολίες άφιξης ξένων τουριστών στη Χώρα.