1.5.20

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΚΟΥΚΟΥΔΗ ιδιοκτήτη της ΝΚ Catering. "'Οτι δίνω στα παιδιά μου δίνω και στους πελάτες μου "

Εκεί που η ποιότητα συναντά τη φαντασία!
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Νίκο σα να μην πέρασε μια μέρα φέτος συμπλήρωσες 21 χρόνια ΝΚ Catering. Μια οικογενειακή επιχείρηση

που εξέλιξες και σήμερα κατατάσσεσαι στις κορυφαίες
επιχειρήσεις του είδους στην Κατερίνη αλλά και τη Μακεδονία… Πες μας γι αυτή την πορεία. 
Χάρη μου όντως σαν να μην πέρασε μια μέρα....18/1/1999, ημέρα Τετάρτη πρωί -πρωί ξεκίνησα και έτρεχα από γραφείο σε γραφείο για να κάνω έναρξη της επιχείρησης...Μια δύσκολη περίοδος της ζωής μου -22 χρόνων τότε- χωρίς χρήματα,  έψαχνα να βρω τι θα κάνω όσο αφορά την επαγγελματική μου αποκατάσταση... Μέχρι τότε δούλευα σε γνωστά κλαμπ της πόλης, όμως μέσα μου μέσα μου με έτρωγε τι θα κάνω στην ζωή μου πως θα κάνω οικογένεια,  πως θα την μεγαλώσω πως θα επιβιώσω....

Ετσι με πολύ μεγάλη σκέψη αποφάσισα να ασχοληθώ με αυτό που αγαπούσα περισσότερο την μαγειρική.
Εγώ μπήκα μπροστά σε όλα και από πίσω είχα τους γονείς μου οι οποίοι δούλεψαν ακούραστα σαν λιοντάρια για να φτάσουμε στο επίπεδο που βρισκόμαστε τώρα....Η πορεία δεν ήταν καθόλου εύκολη και το τελευταίο μαχαιροπύρουνο που έχω το  αποκτήσαμε με ιδρώτα....Φασούλι το φασούλι αποκτήσαμε όλο τον εξοπλισμό....Σιγά σιγά και όσο άντεχε η τσέπη μας....Αν υπήρχαν χρήματα θα ήταν όλα πιο εύκολα και ίσως θα αναγνωριζόμουν πιο γρήγορα...Παρόλα αυτά,  δόξα το Θεό όλα πήγανε κατ΄ ευχήν.Πάντα έβαζα ένα στόχο και προσπαθούσα να τον πετύχω....
Και σιγά- σιγά έκανα το όνειρο μου πραγματικότητα.


ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ;

Πριν τρία χρόνια έκανα την νέα μου μονάδα,  μια βιοτεχνία πλήρως εξοπλισμένη και από τις λίγες στο νομό που εφαρμόζουν σύστημα 
Haspp ...iso 22000, αλήθεια νιώθω πολύ περήφανος για αυτό... Η ποιότητα, τα αγνά υλικά, η αγάπη και ο επαγγελματισμός, η συνέπεια, είναι μερικά από στοιχεία που έκαναν την "ΝΚ catering"  να ξεχωρίσει στην Πιερία και στην ευρύτερη περιοχή...Όλο αυτό βέβαια δεν το πέτυχα μόνος μου. Ολα αυτά τα χρόνια όλα τα παιδιά που συνεργάστηκαν μαζί μου,  ο καθένας έβαζε την ψυχή του και ένα λιθαράκι για να χτιστεί όλο αυτό...Ολοι οι συνεργάτες μου ήταν επαγγελματίες και καλά παιδιά...
Το 2006 παντρεύτηκα την Χριστίνα Ελευθεριάδου μια ξεχωριστή κοπέλα που πίστεψε σε μένα και τα όνειρα μου και ήταν δίπλα μου σε όλο αυτόν τον αγώνα.
Εχουμε δύο παιδιά το Πασχάλη Β΄ γυμνασίου και τον Σταυρό Στ΄ δημοτικού....Δύο εξαιρετικά παιδιά που γέμισαν την ζωή μου ευτυχία και έδωσαν ουσιαστικό νόημα στη ζωή μας!Πιστεύω πως για να αναγνωριστεί η δουλειά σου πρέπει να είσαι πάντα εκεί,  να κάνεις αυτό που αγαπάς με μεράκι και συνέπεια,
 να προσπαθείς πάντα για το καλύτερο,
 να δίνεις όλο σου το είναι και ο κόσμος θα το καταλάβει και θα σε πάει εκεί που πρέπει: στην αναγνώριση.Δεν ξέρω αν είμαι η κορυφαία επιχείρηση στον νομό στο είδος μου αλλά είναι ένας από τους στόχους μου. 


 Αυτή τη στιγμή που μιλάμε η επιχείρησή σου βρίσκεται σε νέες μοντέρνες εγκαταστάσεις. Πες μας για τη νέα μονάδα σου.

Ζω ένα όνειρο! Ενας από τους πιο σημαντικούς στόχους μου ήταν να φτιάξω μια σύγχρονη μονάδα catering...
Ναι τα κατάφερα είμαι πολύ χαρούμενος,
 πολύ περήφανος για αυτό....
Το έργο το επιμελήθηκε ένας φίλος μου, 
ο Κωνσταντίνος Συμεωνίδης γνωστός στην πόλη της Κατερίνης για τον επαγγελματισμό του ...
Του είπα τι ακριβώς θέλω,  πως το φαντάζομαι και έκανε αυτό που ξέρει, την δουλειά του και μάλιστα με το παραπάνω. Οι εγκαταστάσεις μας βρίσκονται στο 2ο χλμ Κατερινης-Π. Κεραμιδίου,  είναι ότι πιο σύγχρονο υπάρχει αυτήν την στιγμή στην Κατερίνη, και είναι 
η μοναδική επιχείρηση με άδεια catering και η μοναδική που εφαρμόζει σύστημα haspp και iso 22000 (όσο αφορά επιχειρήσεις που κάνουν catering). 


Σε ποιους τομείς δραστηριοποιείσαι; Τι προσφέρει η ΝΚ Catering κατά τομέα.

Η ΝΚ catering δραστηριοποιείται σε δεξιώσεις γάμων,  βαπτίσεων, διαφόρων κοινωνικών εκδηλώσεων.
Υπάρχουν συνεργαζόμενες επιχειρήσεις,  κτήματα και παραθαλάσσια μαγαζιά 
που κάνουμε τις δεξιώσεις...
Κάστρα στην Σκοτίνα ...
Ακρωτήρι στην Γρίτσα, 
κτήμα Παπαδημητρίου παράπλευρη οδός εθνικής οδού και νέας Εφέσου....
κτήμα πλατανόδασος στην Νεοκαισάρεια .
Αloha πρωιν θαλασσοπούλια...
κτήμα Γλυκού Σκοτίνα...
Αναλαμβάνουμε πλήρη εξοπλισμό που μπορεί να καλύψει μέχρι 2500 άτομα... Τροφοδοσία, σέρβις, με έμπειρους συνεργάτες σε όλους τους τομείς.
Το προσωπικό είναι επαγγελματίες σε κάθε πόστο και με εμπειρία...
Είμαι στην ευχάριστη θέση να σου πω,
 πως εδώ και ένα χρόνο έχω συνεργασία με το ΙΕΚ Λυδία το πρώτο ιδιωτικό ΙΕΚ στην Κατερίνη, ως εκπαιδευτής στο τμήμα των Σεφ. Μια ξεχωριστή εμπειρία που την ζω όσο καλύτερα μπορώ γιατί είναι ωραίο αυτό που αγαπάς να το μεταδίδεις.
 Έχω μια υπέροχη συνεργασία με τον κ. Καπετανακη και την σύζυγό του κ. Διονυσια Χατζηχιδηρογλου .... Υιοθέτησα την ιδέα και αγάπησα την ομάδα Λυδία...







Γιατί να επιλέξει κάποιος τη ΝΚ Catering 


Όταν ξεκίνησα την δουλειά μου το πρώτο που μου έδειξε ήταν να προσπαθήσω να δώσω να καταλάβει ο κόσμος τι ακριβώς προσφέρει ένα catering....
Μπορώ να σου πω με ειλικρίνεια ήταν φοβερά δύσκολο και χρονοβόρο...Ισως έφταιγε το σύστημα που επέτρεπε στον καθένα να κάνει catering,  ετσι ο κόσμος είχε λανθασμένη άποψη για το τι ακριβώς είναι το catering....
Η νομοθεσία έχει αλλάξει αλλά όχι οι κακές συνήθειες δηλ πάλι κάποιοι ασχολούνται με κατι που δεν γνωρίζουν καλά δεν έχουν την κατάλληλη τεχνογνωσία,  τα κατάλληλα εργαλεία και άλλα πολλά....
Ο ανταγωνισμός είναι καλός,  πρέπει να υπάρχει εμένα προσωπικά με κάνει καλύτερο γιατί προσπαθώ , συνεχίζω να προσπαθώ, 
 δεν μένω στάσιμος,  επενδύω και σε γνώσεις και σε εξοπλισμό, εκπαίδευση προσωπικού,  γιατί πρέπει,  γιατί ο κόσμος θέλει τον καλύτερο....
Πρέπει να κάνει έρευνα αγοράς,
ο κόσμος πρέπει να ξέρει τι ζητάει ....
Σε μένα έρχονται γιατί κάνω δεξιώσεις με πλήρη τροφοδοσία... Γλυκό λχ δεν κάνω. Γλυκά κάνουν τα ζαχαροπλαστεία εκεί τους στέλνω... 
Είμαστε τυχεροί,  γιατί ζούμε σε ευλογημένο τόπο,  έχουμε ακόμα υπέροχες πρώτες ύλες από πολλοί καλούς ντόπιους παραγωγούς...
Και στην Πιερία έχουμε πολλοί καλούς επαγγελματίες στην σίτιση και πρέπει να είμαστε περήφανοι για αυτό...
Είμαστε 21χρονια στον χώρο με εμπειρία,
 η επιχείρηση είναι συνεχώς εξελισσόμενη 
 η τεχνογνωσία υπάρχει
και αυτό που ζητάω είναι η εμπιστοσύνη του κόσμου  "γιατί δημιουργούμε τη φλόγα τις γαστρονομικής απόλαυσης.
Καλό είναι οι πελάτες να ψάχνουν πιστοποιημένες επιχειρήσεις catering...
Πρέπει να καταλάβουν πως ο καθένας στο επάγγελμα του είναι καλός....Να βλέπουν τους χώρους παραγωγής και να επιλέγουν.... 







Ο κορονοιός και όλο αυτό που ζούμε ελπίζουμε γρήγορα να περάσει και να συνεχιστεί η ζωή μας. Για το καλοκαίρι που έρχεται έχετε κάποιες προσφορές;

Η μόνη προσφορά που έχω είναι για τα ΚΑΣΤΡΑ, 25 ευρώ το άτομο, 
 με πλήρες μενού,
 ποτά απεριόριστα (κρασιά, αναψυκτικά, νερά)
φωτισμό, 
 ήχο.
Όλα στο πακέτο προσφοράς.



 Εκεί που η ποιότητα συναντά τη φαντασία… Αυτό το moto χαρακτηρίζει την επιχείρησή σου. Ποια είναι τα σχέδια σου για το μέλλον;

Εκεί που η ποιότητα συναντά τη φαντασία .
Ναι Χάρη,  δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία στην ποιότητα των προϊόντων που χρησιμοποιούμε. Συνεργαζόμαστε με ντόπιους παραγωγούς της Πιερίας καθότι ήμαστε και τοπικιστές,
υπάρχει συνεργασία χρόνων και πάντα μας προσέχουν για να μπορούμε εμείς να ήμαστε σίγουροι για το γευστικό αποτέλεσμα...
Και δηλώνω ευθέως: ότι δίνω στα παιδιά μου δίνω και στον πελάτη μου...
Όλο αυτό σε συνδυασμό με την φαντασία των γεύσεων των πιάτων, του χώρου,
 βγήκε και αυτό το μότο και με την πάροδο του χρόνου λέμε και αυτό: ..."Γιατί δημιουργούμε τη φλόγα τις γαστρονομικής απόλαυσης".!!
Για το μέλλον έχουν μπει οι στόχοι:
Θέλω να φτιάξω το δικό μου κτήμα
ένα μαγικό μέρος, παραμυθένιο, διαχρονικό,
στο οποίο θα στεγαστούν πολλοί χώροι μαζί κάτι σαν πολυχώρος...
Έχει ο Θεός για όλους και εύχομαι να με αξιώσει να το πετύχω...
21χρονια ΝΚ catering, 21 χρόνια Χάρη μου σε ευχαριστώ πολύ για όλα, για τη στήριξη, την αγάπη που μου δίνεις και τη φιλία σου... 
Ευχαριστώ πολύ...