28.3.20

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΙΤΕΛΗΣ: Συγγνώμη που δεν νιώθω ήρωας...

"Συγγνώμη που δεν νιώθω ήρωας, δεν το συνήθισα ξέρεις. Είμαι εγώ,αυτός ο ίδιος γιατρός,που
στη χώρα μου άξιζα 1.500€,χωρίς γιορτές,χωρίς ΣΚ,χωρίς χειροκροτήματα,μόνο
με το " εγώ σε πληρώνω ρε". Είμαι αυτός ο ίδιος γιατρός,που έφυγα πριν δύο χρόνια απ τη πατρίδα μου,αναζητώντας καλύτερες συνθήκες,λίγη αξιοπρέπεια,λίγη αναγνώριση. Συγγνώμη όμως,ΟΧΙ ξαφνικά παλαμάκια,
Όχι ήρωας. Τι θα γίνει όταν σε δύο μήνες αυτό περασει; πως θα αντέξω την ανώμαλη προσγειωση; 
Συγγνώμη,Όχι υπεράνθρωπος,Όχι ήρωας... Ηρωες είναι οι ποδοσφαιριστες,
κλοτσια και ζήτω,
οι τραγουδιστες, τραγούδι και ιαχές θαυμασμού! 
Μόνιμα φιλοξενούμενοι σε περιοδικά και εκπομπές,με άποψη για όλα,όμορφοι, λαμπεροι και πολυπόθητοι υποψήφιοι στις λίστες κομμάτων. 
Περήφανοι για μενα; γιατι; 
Μη μου χαλατε την ησυχία, μην ανατρέπεται τη τάξη των πραγμάτων! 
Ήρωες είναι οι πολιτικοί,οι ποδοσφαιριστές,οι τραγουδιστές,ο Παπαδόπουλος που κλείνει την πόρτα στον κορωνοιο και τόσοι άλλοι.
 Εμένα μ έφερε στο προσκήνιο μια συγκυρία, θα χαθώ σύντομα,σαν κομπάρσος και οι κάμερα θα γυρίσει στους πρωταγωνιστές.
Ευχαριστώ αλλά αφήστε με έξω από αυτό το θέατρο του παραλόγου να δουλέψω..."