Γράφει ο Θεοχάρης Μπικηρόπουλος
To TIME των αδερφών Χρήστου και Γιάννη ΠΟΥΤΣΙΚΗ έγραψε τη δική του
μεγάλη ιστορία στη διασκέδαση της νεολαίας στο κέντρο της
Κατερίνης, στη DISCO
και μετά DISCO εποχή. Η φήμη του είχε ξεπεράσει τα όρια της Κατερίνης, πρωτόγνωρο για χειμερινό club…Ένα τούνελ με μπάρες δεκάδων μέτρων δεξιά και αριστερά, αφού ο χώρος ήταν μεγάλος κατά μήκος και κατέληγε στο πίσω μέρος στη μεγάλη σάλα αλλά και στον πρώτο όροφο. Η είσοδος ήταν επί της Αβέρωφ και το ΤΙΜΕ, για τους σημερινούς νέους, βρισκόταν εκεί που τα τελευταία χρόνια ήταν ο Κωτσόβολος και το BEAUTY FREE…. Ήταν το πρώτο club που καθιέρωσε το face control όχι μόνο για να …επιλέγει τους θαμώνες του αλλά επειδή ήταν ασφυκτικά γεμάτο. Έπρεπε να βγουν λ.χ. 5 άτομα για να μπει η επόμενη παρέα. «Πατείς με πατώ σε»…! Όλοι είχαν «χρόνο» για το ΤΙΜΕ, για διασκέδαση κάθε μέρα, στους ίδιους ρυθμούς, από τις αρχές της δεκαετίας του ΄80..! Προσωπικά το 1982 πέρασα την πόρτα του πρώτη φορά...και σήμερα γυρίζουμε το χρόνο πίσω στη σειρά των παρουσιάσεων μέσα από τις σελίδες των περιοδικών WEEK και MUST, 1998, 1999.
To TIME των αδερφών Χρήστου και Γιάννη ΠΟΥΤΣΙΚΗ έγραψε τη δική του
μεγάλη ιστορία στη διασκέδαση της νεολαίας στο κέντρο της
Κατερίνης, στη DISCO
και μετά DISCO εποχή. Η φήμη του είχε ξεπεράσει τα όρια της Κατερίνης, πρωτόγνωρο για χειμερινό club…Ένα τούνελ με μπάρες δεκάδων μέτρων δεξιά και αριστερά, αφού ο χώρος ήταν μεγάλος κατά μήκος και κατέληγε στο πίσω μέρος στη μεγάλη σάλα αλλά και στον πρώτο όροφο. Η είσοδος ήταν επί της Αβέρωφ και το ΤΙΜΕ, για τους σημερινούς νέους, βρισκόταν εκεί που τα τελευταία χρόνια ήταν ο Κωτσόβολος και το BEAUTY FREE…. Ήταν το πρώτο club που καθιέρωσε το face control όχι μόνο για να …επιλέγει τους θαμώνες του αλλά επειδή ήταν ασφυκτικά γεμάτο. Έπρεπε να βγουν λ.χ. 5 άτομα για να μπει η επόμενη παρέα. «Πατείς με πατώ σε»…! Όλοι είχαν «χρόνο» για το ΤΙΜΕ, για διασκέδαση κάθε μέρα, στους ίδιους ρυθμούς, από τις αρχές της δεκαετίας του ΄80..! Προσωπικά το 1982 πέρασα την πόρτα του πρώτη φορά...και σήμερα γυρίζουμε το χρόνο πίσω στη σειρά των παρουσιάσεων μέσα από τις σελίδες των περιοδικών WEEK και MUST, 1998, 1999.