8.3.20

2013. Υπό σκιήι...Ανθρωπάκια. Σας λυπάμαι.[ ΚΡΙΣΕΙΣ επιΚΡΙΣΕΩΝ του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου, εκδόσεις ΟΣΤΡΙΑ]

ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΣ:
[τον σημαδεύει με το πιστόλι] Σκασμός….Ανθρωπάκια… Είμαι πνεύμα από πνεύμα, πνεύμα από αέρα…
Με αυτόν τρέφομαι, με αυτόν ανασαίνω, με αυτό ζω….

Με τον δικό μου αέρα…
Εγώ δεν έχω δουλειά.
Δεν έχω παρόν.
Δεν έχω μέλλον.
Δεν έχω ζωή.
Είμαι ένα κατακάθι της κωλοκοινωνίας… Έρμαιο της εξουσίας και των πρωθυπουργών που αποφασίζουν… Έχω αηδιάσει να σκέφτονται και να αποφασίζουν άλλοι για μένα. Να είμαι το πειραματόζωο, με νόμους και φόρους και πείνα. Και αυτοί οι ίδιοι
που αποφασίζουν για τη ζωή μου, ζουν τη ζωή τους μες την πολυτέλεια, συνεχίζοντας τις υποσχέσεις ότι το μέλλον μας θα είναι ….χα χα χα… καλύτερο! Γιατί είναι ακριβώς ΑΥΤΟΙ που αποφασίζουν γι αυτό !!!
Τώρα όμως ΕΓΩ αποφασίζω για μένα…

[παίζει με το πιστόλι στα χέρια του]
Εγώ αποφασίζω και για σας…
Τρέμετε ανθρωπάκια…;
Τρέμετε…
Τα κάνατε πάνω σας, ε ; Χαχαχα…
Παλληκαράδες!!!!!Χαχαχα…
Έτσι… μια ζωή δούλοι θα είστε…
Έρμαια του φόβου, του βολέματος… της μετριότητας… Ανθρωπάκια. Σας λυπάμαι. Τα λαμόγια έχουν κατακλέψει τη χώρα, σας δίνουν ψιχουλάκια και είστε ευτυχισμένοι για τη ζωούλα σας ….Βολεμένοι με τη μιζέρια…
Παρακαλάτε να μείνει έτσι η κατάσταση μη χάσετε τα ψίχουλα.
Τρέμετε τα χειρότερα από τα χειρότερα που ζείτε… Μετριοτίποτες…
ΠΑΡΗΣ: Fuck you…ρε. Fuck you. Κατσικοκλέφτη!!! Για κήρυγμα ήρθες εδώ;
ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΣ: Γρήγορα…
Τελειωμένοι είμαστε όλοι… Ανθρωπάκια… Μήπως θέλετε να γλιτώσετε από τα βάσανα του μάταιου αυτού κόσμου; Πείτε μου. Να δοκιμάσω τις καινούριες σφαίρες μου!
[Περπατάει με αργά μεγάλα σταθερά βήματα με το πιστόλι να τους σημαδεύει όλους].
Αμπελοφιλόσοφοι του κώλου.
Ερπετά
Κότες
Σκουλήκια [γρήγορα…]
Ψευτόμαγκες
Κλανιάρηδες
Χλιμίτζουρες
Κουτσοψώληδες
Χαμένα κορμιά
Κερατάδες…
Looserς….! Looserς….!
Γρήγορα…
ΠΑΡΗΣ: Άντε γαμήσου ρε, φύγε από εδώ….
ΑΡΗΣ: Κόψε τo νταηλίκι, οπλοφορεί. Γυαλίζει το μάτι του.
ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΣ: Εσύ τι είσαι; Ο μάγκας της παρέας;
ΠΑΡΗΣ: Εσύ είσαι χέστης κουκουλοφόρος… Κρυμμένος πίσω από το καλτσόν… Μπορεί να το φοράς κι αλλού!
[πυροβολεί στο πόδι του Πάρη].
Αχχχχχ….το πόδι μου…αχ…με σακάτεψε ο μπινές…
ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΣ: Η επόμενη θα είναι ανάμεσα στα μάτια…