8.3.20

Ο Γεώργιος Τζώρτζης Φριτζαλάς θυμάται την κατάληψη της νησίδας στον Έβρο.

Εκεί κάπου στο ηρωικό ποτάμι, τον Έβρο. Στη νησίδα Τελεμένη, κοντά στο χωριό Λυκόφη-Σουφλίου. Μια νησίδα που
οι αρπακτικοί γείτονες επεχείρησαν να την ενσωματώσουν κατασκευάζοντας έναν πρόβολο. Το βράδι της 23 Σεπτ.1965 ενημερώθηκε σχετικά ο τότε Υπηρεσιακός Πρωθυπουργός Ηλίας Τσιριμώκος, ο οποίος χωρίς περιστροφές και παρακάμπτοντας ανούσιες συσκέψεις τύπου... Ιμίων, διέταξε το αυτονόητο: την κατάληψη της νησίδας. Στις τρεις το πρωί της 24-9-1965 έγινε η κατάληψη από τρία στοιχεία του Λόχου Χωροφυλακής. Υπηρετώντας τότε στο Σταθμό Χωροφυλακής Νέας Βύσσας Ορεστιάδος ως νέος Υπενωμοτάρχης μετείχα στην κατάληψη μαζί με τους συναδέλφους μου Γεώργιο Μπαιραμάκη, Γεώργιο Τρίμμη και πολλούς άλλους.

Με την ευκαιρία των όσων συμβαίνουν τώρα εκεί στον Έβρο,έρχονται στη μνήμη μου πολλά. Τόσα που δε μας φτάνει το μελάνι. Απλώς, δηλώνω περήφανος και ευλογημένος μαζί, που μου δόθηκε η δυνατότητα να υπηρετήσω για τρία χρόνια αυτό τον ευλογημένο τόπο και τους ηρωικούς του ανθρώπους. Είμαι νοερά κοντά τους. ΚΙ άν ήθελα να ήμουν νεώτερος, ένας επιπλέον λόγος είναι ότι θα ήθελα να βρίσκομαι εκεί για να ξαναπροσφέρω τις υπηρεσίες μου.

Ανάρτηση του Γεώργιου Τζώρτζη Φριτζαλά