28.4.24

ΣΗΤΕΙΑ …ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ (Ένα ποίημα του Κωστή Μοσκωφ και μια απάντηση του ΑΣΤΕΡΗ ΓΚΕΚΑ)

(Ένα ποίημα του Κωστή Μοσκωφ και μια απάντηση)

Ποιοι βγήκαν των Βαΐων να με ΔΕΧΤΟΥΝ;
Όταν έρχομαι, Στεία ,όλες τις εποχές … γίνεται μέρα των Βαΐων με την καλύτερη υποδοχή που μπορεί να φανταστεί κάποιος
Μπορώ φέτος των Βαΐων που είμαι εδώ να απαντήσω στο ποίημα του Κ Μοσκωφ ,ότι με υποδέχτηκαν ο γιος μου Τάσος ,τα άλλα παιδιά μου οι μαθηταδες μου ,οι συνάδελφοί μου ,οι φίλοι ,οι φιλότεχνοι ,μία εκπληκτική θεατρική παράσταση ερασιτεχνικού θιάσου ΣΗΤΕΙΑΣ και ολη η Στεία με πρώτους το ζεύγος Γαλανάκη της ΣΤΕΓΗΣ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ .
Με υποδέχτηκαν δια ζώσης οι αναμνήσεις αγάπης μισού αιώνα περίπου από τον πρωτερχομό μου .
Όλα αυτά είναι υπεραρκετά για μένα ,τα καταμετρώ όπως ο φιλάργυρος το κεμέρι του κάθε βράδυ ,τα πακεταρω ώστε να αποτελούν προμήθειες του μέλλοντος χρόνου ,για όλες τις μέρες χαράς και παθών .
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ,
ΕΛΑΤΕ ΣΗΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΑΣ