28.7.23

Βάια Λαμπροπούλου...Ψυχή μου, μη σιωπάς

Ψυχή μου, μη σιωπάς

Θα κλείσω τα μάτια, να ταξιδέψω στη ζωή!
Να με σκουντούν με ορμή οι αναμνήσεις.
Να μου ψιθυρίζουν με γοητεία τα όνειρα.
Να ηχούν στ’ αυτιά μου μελωδίες προκλητικές.
Να βλέπω ν’ ανθίζουν τα λουλούδια.
Να αισθάνομαι το χάδι του αέρα.
Να γνωρίζω ανθρώπους και τις ζωές τους.
Να απολαμβάνω το χαμόγελό τους.
Να μένει πάνω μου το αποτύπωμά τους
ανεξίτηλο.
Να μπορώ να τους μιλήσω
και να πω, να βροντοφωνάξω
όλους τους καημούς και τα βάσανα
των στιγμών της ζωής μου
που περιλούζουν το είναι μου, το τώρα και το μετά μου.
Να το αποτινάξω από πάνω μου.
Θα νιώσω μια ανάσα ελευθερίας.
Πως κάποιοι άνθρωποι με ακούνε.
Πως κάποιοι άνθρωποι με νιώθουν.
Πως κάποιοι άνθρωποι υπάρχουν και για μένα.
Σ’ αυτόν τον τόπο της ψυχής μου που δεν θέλει άλλο να σιωπά!


Βάια Λαμπροπούλου

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Πλατανόρρευμα Σερβίων και κατοικεί μόνιμα στην Κοζάνη. 
Είναι μητέρα δύο παιδιών, του Θανάση και της Δέσποινας.
Απόφοιτος της παιδαγωγικής σχολής του Α.Π.Θ στη Φλώρινα, τμήμα Νηπιαγωγών. 
Διορισμένη από το 2009 στο διθέσιο νηπιαγωγείο Δρεπάνου Κοζάνης. 
Με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή του ΠΑ.ΜΑΚ. έχει εργασθεί και σε τμήματα ένταξης νηπίων. 
Έχει μεταπτυχιακό τίτλο στην «Ψηφιακή Δημοσιογραφία» και στη «Δημιουργική Γραφή». Είναι απόφοιτος του ΔΙΕΚ, τμήμα «Δημοσιογραφίας, Συντακτών και Ρεπόρτερ». Συνεργάζεται με ειδησεογραφικές έντυπες εφημερίδες και πανελλήνια sites. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχολικής ψυχολογίας. 
Συμμετέχει σε δράσεις αφήγησης, εκδηλώσεις κοινωνικού πολιτιστικού και φιλανθρωπικού ενδιαφέροντος, σε ερασιτεχνικές και επαγγελματικές θεατρικές σκηνές. 
Συγγραφικές και ερευνητικές εργασίες της δημοσιεύτηκαν σε επιστημονικά περιοδικά και έχει λάβει μέρος σε σεμινάρια και συνέδρια παιδαγωγικού περιεχομένου. 
Πραγματοποιεί παραστάσεις αφήγησης παραδοσιακών παραμυθιών για μικρούς και μεγάλους.
Διακρίθηκαν σε διαγωνισμούς από τη συγγραφική της δραστηριότητα: 
Το μυθιστόρημα «Οι δίδυμοι», το παραμύθι «Νυχτοπυγολαμπίδες», 
ο μουσικός στίχος «Τζάμπα μάγκες», 
το δοκίμιο «Σεμινάριο Νοημοσύνης» 
το διήγημα «Γέννηση».
Πιστεύει πως η δύναμη του ανθρώπου είναι ο Λόγος και θεωρεί υποχρέωσή μας να τον καλλιεργούμε.