Με τον γνωστό Νευρολόγο – Ψυχίατρο κ. Κλεάνθη Γρίβα έπεσε η «αυλαία» των εκδηλώσεων για το 2021 της Σχολής Γονέων – Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κατερίνης. Ο κ. Γρίβας με ανατρεπτικό ομολογουμένως τρόπο παρουσίασε διαδικτυακά το θέμα του: "Bill Gates. Οικονομικό forum Davos" Ανέφερε χαρακτηριστικά:
Η μεγάλη επανεκκίνηση είναι η σκιαγράφηση ενός εφιαλτικού κόσμου.
Ο στόχος είναι η Παγκόσμια Διακυβέρνηση.
Υπάρχει τρομερή συσσώρευση πλούτου στο 1% του παγκόσμιου πληθυσμού.
Η επιστροφή στην προ της «Πανδημίας» εποχή είναι αδύνατη. Όποιος νομίζει ότι θα επιστρέψουμε στην πρότερη κατάσταση ονειροβατεί ή είναι αφελής!
Τα κόμματα δεν είναι είναι εκκλησίες. Είναι «συμμορίες» που ανταγωνίζονται μεταξύ τους για την διακατανομή των προνομίων της εξουσίας!
Μια ενδιαφέρουσα οπτική σχετικά με την πορεία των παγκοσμίων εξελίξεων και τις καταληκτικές μορφές που πιθανόν αυτές θα έχουν τα επόμενα χρόνια ανέδειξε στη χθεσινή ομιλία του στη Σχολή Γονέων Κατερίνης ο πολυγραφότατος και παρεμβατικός Ψυχολόγος, Κοινωνιολόγος και Διδάκτωρ της Ψυχιατρικής στο ΑΠΘ κ. Κλεάνθης Γρίβας.
Επίκεντρο της τοποθέτησης του κ. Γρίβα ήταν το οικονομικό forum του Davos της Ελβετίας, στο οποίο συγκεντρώνονται κάθε χρόνο, συνομιλούν, αλλά και συναποφασίζουν, όπως ανέφερε ο ομιλητής, για την πορεία των παγκοσμίων υποθέσεων οι ισχυρότεροι, επιφανέστεροι και πιο επιδραστικοί παράγοντες ανά την Υφήλιο κυρίως από τον χώρο της Πολιτικής και της Οικονομίας. Ο κ. Γρίβας υποστήριξε ότι το συγκεκριμένο forum συνιστά εν τοις πράγμασιν ένα κατευθυντήριο κέντρο, και όχι απλά μια ‘‘δεξαμενή’’ προβληματισμού ή ευρύτερης συλλογιστικής, για τη συνολική στρατηγική της Διεθνούς Κοινότητας, από το οποίο εκπηγάζουν χειραγωγούμενες πολιτικές ατζέντες με οικουμενικό προφίλ και βεληνεκές.
Κατ’ αυτόν, το οικονομικό forum του Davos, ως μια μη κερδοσκοπική οργάνωση, μέχρι τη δεκαετία του ’90 βρισκόταν στο περιθώριο, καθώς το διεθνές status quo που είχε δημιουργηθεί και παγιωθεί μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου αρκούσε και εξασφάλιζε την παγκόσμια ισορροπία. Μετά την κατάρρευση, ωστόσο, του ανατολικού μπλοκ τη δεκαετία του ’90, η για μισό περίπου αιώνα σχηματισθείσα διπολική ισορροπία επί της οποίας στηρίχθηκε το παγκόσμιο σύστημα και η Ειρήνη επί Γης απωλέσθη, με αποτέλεσμα να προκύψει κρίσιμο κενό τόσο παγκόσμιας συνεννόησης όσο και παγκόσμιας διακυβέρνησης.
Ο κ. Γρίβας ανέφερε πως τα πρότερα σχήματα παγκόσμιου συντονισμού, μέσα από μια συνωμοτική λειτουργία, όπως η λέσχη Bilderberg και η Τριμερής Επιτροπή, δεν επαρκούσαν ως συλλογικά όργανα σμίλευσης και προβολής παγκόσμιων κατευθυντήριων γραμμών και έτσι το forum του Davos, ειδικά μετά την επανάδυση της Κίνας, ως παγκόσμιας δύναμης, στο οικουμενικό στερέωμα, αναβαθμίστηκε σε αξία και ρόλο και καλείται πια να διαχειριστεί αυτό την επίτευξη ισορροπιών και τη δημιουργία πολιτικο-οικονομικής θεματολογίας παγκοσμίως.
Ο κ. Γρίβας εστίασε επί σκοπώ στο βιβλίο των Klaus Schwab και Thierry Malleret με τίτλο ‘‘Η μεγάλη επανεκκίνηση’’ (The Great Reset), το οποίο αποτελεί κατά αυτόν την ‘‘ιερή βίβλο’’ του forum του Davos. Τίποτε από εδώ και εμπρός δεν θα είναι το ίδιο, στόχος όλων όσοι συμμετέχουν και συναποφασίζουν στο ελβετικό θέρετρο είναι, κατά τον ομιλητή, η επιβολή μιας νέας τάξης πραγμάτων για την ανθρωπότητα, ενός νέου συστήματος παγκόσμιας διακυβέρνησης, η οποία θα είναι εφιαλτική για τους πολλούς.
Στόχος της ‘‘συνομολογημένης’’ ατζέντας κατά τον κ. Γρίβα είναι αφενός η συσσώρευση του παγκόσμιου πλούτου στο 1% των ισχυρών του Πλανήτη και αφετέρου η φτωχοποίηση των μεσαίων και χαμηλών λαϊκών στρωμάτων που οδηγεί στην αποστέρηση των θεμελιωδών ελευθεριών τους και στην ουσιαστική καθυπόταξή τους. ‘‘Εργαλείο’’ δε για αυτόν τον οικουμενικό μετασχηματισμό των ανθρωπίνων κοινωνιών είναι και θα συνεχίσουν να είναι οι συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα κατά τις οποίες στο όνομα του δημοσίου καλού και συμφέροντος, κατά τον ομιλητή, θησαυρίζει ένα επιλεγμένο και ελιτίστικο κομμάτι του ιδιωτικού τομέα. Στα χρόνια που έρχονται, όπως προκύπτει από τα εκπεμπόμενα από το Davos μηνύματα, θα εκτυλιχθεί, όπως είπε ο κ. Γρίβας, η εφαρμογή του σχεδίου των πολιτικο-οικονομικών ελίτ να καταστήσουν ‘‘δουλοπάροικο’’ το συντριπτικά πλειοψηφικό μέρος της παγκόσμιας Κοινότητας.
Παγκόσμιοι δε Οργανισμοί, όπως είναι ο ΟΗΕ, ή θεσμικές συσσωματώσεις περιφερειακής ολοκλήρωσης, όπως είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση, δεν είναι σε θέση να έχουν ουσιαστικό ή πολύ περισσότερο ανασχετικό ρόλο σε όλη αυτήν την ‘‘επερχόμενη πραγματικότητα’’, καθώς ούτε το ειδικό βάρος διαθέτουν αλλά και ούτε την πραγματιστική δύναμη επιβολής των προθέσεων ή προταγμάτων τους έχουν.
Η νέα ‘‘Φεουδαρχία’’ στον Πλανήτη, όπως έτσι χαρακτήρισε το νέο παγκόσμιο καθεστώς ο κ. Γρίβας, με σύμμαχο την αλματώδη τεχνολογική ανάπτυξη, θα είναι αυτή που θα επισπεύσει και αποκρυσταλλώσει, μέσω και των τεχνικών του κατασκοπευτικού ή εποπτικού καπιταλισμού, μια νέα τάξη πραγμάτων ανελευθερίας, παρακολούθησης των πολιτών και υποταγής τους. Στην δε νέα αυτή αρχιτεκτονική του συστήματος, τα κριτήρια ισχύος θα είναι ο πλούτος και ο πληθυσμός. Συνεπαγωγικά, η Ελλάδα ως μειονεκτούσα στις δύο αυτές παραμέτρους, θα βρεθεί γενικά σε δύσκολη θέση, κυρίως λόγω της αυξανόμενης ισχύος του εξ’ ανατολής γείτονος της.
Ο κ. Γρίβας επεκτάθηκε σε μια ευρεία ατζέντα θεμάτων, το οικονομικό φόρουμ του Davos ήταν απλά η αρχή. Τη μεγαλύτερη εντύπωση, ωστόσο, προκάλεσε η βεβαιότητα του για τον κορωνοϊό. Ο κ. Γρίβας υποστήριξε ότι ο ιός αυτός είναι κατασκευασμένος στα εργαστήρια της Wuhan κατόπιν αμερικανικής χρηματοδότησης, επικαλέστηκε δε για τη βεβαιότητα του αυτήν τον Αμερικανό Dr. Anthony Fauci. Χαρακτήρισε ‘‘παγκόσμιο υγειονομικό πραξικόπημα’’ όλα όσα συνέβησαν και συμβαίνουν σε παγκόσμια κλίμακα ελέω της πανδημίας του κορωνοϊού και υποστήριξε ότι όσα βιώνουμε συνιστούν επιλεγμένη μεθοδολογία μετάβασης μας στη ‘‘νέα κανονικότητα’’.
Εν κατακλείδι, ο κ. Καθηγητής τόνισε ότι λύση είναι η εγρήγορση των πολιτών. Η διεκδίκηση του ρόλου του πολίτη από τον καθένα μας και μια γενική πολιτική απεργία είναι οι καλύτεροι τρόποι κατά τον κ. Γρίβα για να αντισταθούμε σε ό,τι εφιαλτικό, όπως είπε, έρχεται. Ο κ. Καθηγητής, έτσι, με λόγο ανατρεπτικό και ριζοσπαστικό ολοκλήρωσε την οπτική του και μας ώθησε ‘‘Δευτεριάτικα’’ σε προβληματισμούς και σκέψεις για την ανάληψη της κοινωνικής ευθύνης που έχουμε σε όσα μέλλοντα πρόκειται να μας βρουν.