5.3.24

«Το θησαυροφυλάκιο με το σκήπτρο τού Μ. Αλεξάνδρου». Ιωάννης Προκόπης Αντιστράτηγος ε.α. Συγγραφέας

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ σε Συνέντευξη Τύπου
Έχω την τιμή να σας προσκαλέσω σε Συνέντευξη Τύπου με θέμα την έρευνα που έχω κάνει α) γύρω από ενδιαφέρουσες ιστορικές πτυχές που αφορούν στην εκστρατεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Ασία, β) γύρω από λαϊκές αναφορές σχετικά με το μυστικό θησαυροφυλάκιο και το σκήπτρο του Μακεδόνα Στρατηλάτη, στη γη της Μακεδονίας.
Τα στοιχεία αυτά τα έχω καταθέσει στο έργο μου με τίτλο:
«Το θησαυροφυλάκιο με το σκήπτρο τού Μ. Αλεξάνδρου».
Θα είναι μεγάλη τιμή για εμένα να συμμετάσχετε στη Συνέντευξη Τύπου που θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2024, στις 12.00 το μεσημέρι, στο lounge bar «Εκάβη», επί της οδού 7ης Μεραρχίας 10 στην Κατερίνη (στην πίσω πλευρά του Συνεδριακού Κέντρο Κατερίνης).

 

Με εκτίμηση

Ιωάννης Προκόπης

Αντιστράτηγος ε.α.

Συγγραφέας