9.4.23

ΝΟΠΗ ΝΑΒΡΟΖΙΔΟΥ (Υποψήφια Βουλευτής Πιερίας ΝΔ). Το πρώτο μήνυμά της στους Πιεριείς ψηφοφόρους

Αγαπημένοι μου συντοπίτες και συντοπίτισσες, συνοδοιπόροι της καθημερινότητάς μου στον αγώνα για ένα καλύτερο αύριο για μας και τα παιδιά μας. Με αίσθημα ευθύνης, βαθιάς συγκίνησης και απεριόριστης εκτίμησης για την ιδιαίτερη τιμή που επιφύλαξε η μεγάλη φιλελεύθερη παράταξη της Νέας Δημοκρατίας και ο Πρόεδρος της και Πρωθυπουργός μας Κυριάκος Μητσοτάκης στο πρόσωπό μου, συντάσσομαι υπό την εμπνευσμένη ηγεσία του στην προσπάθεια για ένα (ακόμα) καλύτερο μέλλον για τον τόπο μας. 
Με αποφασιστικότητα, σθένος και αυταπάρνηση θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για την πρόοδο, την ανάπτυξη και την ευημερία του ευλογημένου τόπου μας, της Πιερίας μας, με την ένδοξη μακραίωνη ιστορία που χάνεται στο βάθος των αιώνων, ορόσημο της εύφορης και γόνιμης γης, που δεν επιλέχθηκε τυχαία ως κατοικία, σύμφωνα με την αρχαία ελληνική μυθολογία, των Θεοτήτων και των Μουσών. Θεωρώ ηθική μου υποχρέωση, δέσμευση ζωής και τιμής, την ευγνωμοσύνη και την αγάπη μου για τον τόπο καταγωγής μου να την μετουσιώσω σε δημιουργικές πρωτοβουλίες και πράξεις Πολιτικής και Κοινωνικής ευθύνης, για να εισέλθει ο τόπος μας σε μια νέα εποχή ταχύρρυθμης ανάπτυξης με ανθρώπινο πρόσωπο.
Ένας τόπος απλόχερα προικισμένος και πλουσιοπάροχα ευλογημένος από τον Θεό με το απαράμιλλο φυσικό του κάλλος, με δημιουργικούς και άξιους ανθρώπους, που μοχθούν καθημερινά και πασχίζουν να δουν την Πιερία μας, να εισέρχεται σε μια στέρεα πορεία δυναμικής, βιώσιμης ανάπτυξης και ταχείας προόδου.

Αγαπημένοι μου συντοπίτες και συντοπίτισσες,

Στέκομαι μπροστά σας και σας κοιτώ στα μάτια με ειλικρίνεια, σεβασμό, αγάπη και ευθύτητα. Η δική μου ακλόνητη δέσμευση και έντιμη υπόσχεση είναι:
 Να αγωνιστώ με όραμα, συναίσθημα, φρόνηση και γνήσιο πάθος, τα χαρακτηριστικά δηλαδή της πολιτικής και προσωπικής μου διαδρομής στο διάβα του χρόνου, για το καλό του τόπου μας. 
Μπροστά λοιπόν, μαζί, ενωμένοι, να προωθήσουμε τον τόπο μας, την Πιερία μας σε περίοπτη θέση ανάπτυξης και προόδου, πανελλαδικά και πανευρωπαϊκά, εκεί που η ιστορία, ο πολιτισμός και η φύση την έχει τοποθετήσει. 
Να γίνουμε εμείς η αλλαγή που επιθυμούμε, για να μπορέσουμε να ατενίσουμε ξανά το κοινό μας μέλλον, με αισιοδοξία, δημιουργικότητα και υπερηφάνεια. 
Και αυτό μπορούμε να το καταφέρουμε, ενωμένοι, όλοι μαζί, με γνώμονα την αγάπη γι’ αυτόν τον ευλογημένο τόπο μας, την Πιερίας μας.
Σήμερα, σύσσωμη η παράταξη της Νέας Δημοκρατίας, η παράταξη που υπηρετεί σύμφωνα με την ιδρυτική διακήρυξη της, πάντα και μόνο το αληθινό συμφέρον του έθνους, πέρα και πάνω από τις παραπλανητικές ετικέτες της Δεξιάς, του Κέντρου και της Αριστεράς, κατέρχεται στις επικείμενες εκλογές με στόχο πιο γρήγορα, πιο τολμηρά, να πάμε την Ελλάδα πιο μπροστά και πιο ψηλά.
 Κι αυτό θα ψηφίσουμε στις 21 Μαΐου.