9.4.23

Ο πρόεδρος της κοινότητας Καταχά ανακοίνωσε ότι "συμπορεύεται με τον Αναστάσιο Μανώλα στις επικείμενες δημοτικές εκλογές"-φωτο

"Από τον πανέμορφο πευκώνα Καταχά Ευθύμιου Καλεβρά δίνω το χέρι στην λογική και την ελπίδα...Με απόλυτο σεβασμό στους Πολίτες που έχω την τιμή να εκπροσωπώ, συμπορεύομαι στις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές με τον Δήμαρχο Πύδνας - Κολινδρού κ.Αναστάσιο Μανώλα, γιατί με την άψογη συνεργασία μας υλοποιούνται έργα πνοής και προόδου για τον Τόπο μας και παράλληλα σχεδιάζονται έργα για το μέλλον.
Κρατώντας αλώβητες τις αρχές τις αξίες και τις ιδέες μου και έχοντας ως παρακαταθήκη την αυτοδιοικητική μου διαδρομή,τις γνώσεις και την εμπειρία μου, συνεχίζω με την ίδια αγάπη σύνεση ταπεινότητα και εντιμότητα την προσπάθεια μου για την αναβάθμιση του Καταχά κάνοντας το Χωριό μας πρωτοπόρο και πάλι".
ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ Γ. ΑΚΡΙΤΙΔΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ
π. Προιστάμενος Τράπεζας
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΤΑΧΑ