Το βιωματικό εργαστήριο είχε ως στόχο να παρουσιάσει τα βασικά στάδια της «μεθόδου» Τερζόπουλου, η οποία αποτελεί έναν από τους πλέον έγκυρους τρόπους ψυχοσωματικής εκπαίδευσης των ηθοποιών, αλλά και οποιουδήποτε άλλου θέλει να μάθει το σώμα του και να ξεκλειδώσει τα μυστικά του. Ο μεγάλος Έλληνας σκηνοθέτης Θεόδωρος Τερζόπουλος, ο οποίος μάλιστα κατάγεται από την Πιερία, διαμόρφωσε τη «μέθοδό» του· έναν συνδυασμό σωματικών ασκήσεων και αναπνοών, που οδηγούν στην απελευθέρωση του σώματος από τις καθημερινές συμβάσεις και τον ναρκισσισμό και εν τέλει στην απαλλαγή του από την περιττή ενέργεια. Με τον τρόπο αυτό καλλιεργείται η καθολικά ενεργοποιημένη παρουσία της/του ηθοποιού πάνω στη σκηνή. Ο ίδιος απορρίπτει τη λέξη «μέθοδο», ως κλειστό σύστημα απαράβατων τεχνικών κανόνων, και προτιμά να την ορίζει ως τρόπο ανακάλυψης των ενεργειακών δυνατοτήτων του ανθρώπινου σώματος και απελευθέρωσης της φαντασίας. Όταν ο ηθοποιός εξαντλήσει αυτές τις δυνατότητες, τότε μπορεί να ανακαλύψει τον δικό του δρόμο έκφρασης, που θα ανταποκρίνεται στις προσωπικές του ικανότητες και τις ψυχοσωματικές του αναλογίες.
Στο εργαστήριο ο Σ. Στρούμπος παρουσίασε σε τρία μέρη τις βασικές αρχές της «μεθόδου» Τερζόπουλου, οι οποίες περιλάμβαναν σωματικές και φωνητικές ασκήσεις, ένα μέρος της δουλειάς με τον λόγο και τέλος ένα μέρος από τις ασκήσεις αποδόμησης.
Τα νεαρά μέλη του «Εργαστηρίου Πολυτροπικών Δραστηριοτήτων» είχαν την ευκαιρία να εμπεδώσουν τις βασικές τεχνικές της «μεθόδου» Τερζόπουλου με τις οποίες ασκούνται από μικρή ηλικία προσαρμοσμένες στα ηλικιακά και σωματικά τους δεδομένα και να ανακαλύψουν νέες όψεις της, που ευελπιστούν να επεκτείνουν στο μέλλον.
Το «Εργαστήριο Πολυτροπικών Δραστηριοτήτων» του ΟΡ.ΦΕ.Ο. και το θέατρο «Πήγασος» οφείλουν θερμές και εγκάρδιες ευχαριστίες στον σκηνοθέτη Σάββα Στρούμπο, ο οποίος με έμπνευση και γενναιοδωρία, εμψύχωσε το βιωματικό εργαστήριο, καθώς επίσης και στον Ραφαήλ Μετενίδη, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΡ.ΦΕ.Ο., ο οποίος διαμεσολάβησε καθοριστικά για την οργάνωση του εργαστηρίου.