20.4.22

Οι φωτογραφίες του Ολύμπου από τη Μαρία Βαλσαμίδου(ράδιο Διόνυσος)

Απρίλη μου,
Απρίλη μου ξανθέ
και Μάη μυρωδάτε
καρδιά μου πώς αντέ
καρδιά μου πώς,
καρδιά μου πώς αντέχεις
Μέσα στην τόση αγάπη και στις τόσες ομορφιές.
(Μίκης Θεοδωράκης 1962)

Είμαστε πολύ τυχεροί όσοι κατοικούμε αντίκρυ από τον Όλυμπο, γύρω από τον Όλυμπο, στους πρόποδες ή την πεδιάδα που απλώνεται στην Πιερική γη,  γιατί κάθε εποχή, κάθε μήνα, κάθε εβδομάδα, κάθε μέρα, κάθε ώρα, από διαφορετική οπτική γωνία, μπορούμε να θαυμάζουμε το υπερ-θέαμα που μας προσφέρει η φύση, ο τόπος μας.Τον μυθικό ΟΛΥΜΠΟ. 
 Μια απερίγραπτη ομορφιά που μόνο οι φωτογραφίες μπορούν να αποτυπώσουν κλειδώνοντας τη στιγμή, το χρόνο και τα χρώματα.
Οι φωτογραφίες από ανάρτηση της δημοσιογράφου -διευθύντριας του "Ράδιο Διόνυσος" Μαρίας Βαλσαμίδου, επιβεβαιώνουν τα παραπάνω.
Γι΄αυτό τις αναδημοσιεύουμε για να μοιραστούμε το πανόραμα της Πιερικής γης, της γης των θεών και των ανθρώπων...