31.3.22

H σύγκρουση της ευτυχίας. 1992,Κάτι στιγμές, Εκδόσεις ΠΕΡΙ -Θεοχάρη Μπικηρόπουλου

H σύγκρουση της ευτυχίας

Θέλω κάτι να ταράξει
την ύπουλη γαλήνη και ηρεμία
που χρόνια αποζητούσα
Θέλω κάτι να τρομάξει
τη χάρτινη ευτυχία που ζωγραφίζω
μέσα στο περιθώριο της ζωής
Θέλω κάτι να αναστατώσει
την ύπαρξη μου σύγκορμα
αρχίζοντας από τις αισθήσεις
Θέλω κάτι που να προκαλέσει
την αγωνία της αβεβαιότητας
της κατάκτησης και του αποτελέσματος
Θέλω μ’ άλλα λόγια να προσπεράσω το παρόν μου
αγνοώντας τις συνέπειες στο μέλλον
ζώντας κάτι από τις συγκινήσεις του παρελθόντος
Θέλω ,αλλά δεν ξέρω γιατί το θέλω
να απορροφηθούν οι σκέψεις μου
στις αγωνίες του έρωτα στη μυθική του υπόσταση
Θέλω αλλά δεν ξέρω αν αυτή η ονειροπόλα
διείσδυση στα άδυτα του ευτυχισμένου παρελθόντος
συγκρουστεί με την σίγουρη ευτυχία που βιώνω….
Θέλω αλλά δεν ξέρω γιατί θέλω
να παλέψουν μέσα μου
οι κορμοί της οντότητας μου,
στην αρένα του μυαλού μου
Θέλω τη μάχη και την πάλη
αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να μαζέψω τα συντρίμμια
μιας τέτοιας σύγκρουσης…
Θέλω κι όλα αυτά τα θέλω
μέσα από τον έρωτα
γιατί αυτός κρατάει στα χέρια του τις συγκινήσεις
Θέλω να συγκρουστώ με τον ίδιο
τον Έρωτα.
…κι ας με νικήσει.