20.1.22

ΜΑΡΙΑ ΑΜΑΝΑΤΙΔΟΥ*...αντιμέτωπη με ωμό σεξισμό και μισογυνισμό. Η άμεση αντίδρασή της...

"Σήμερα ήρθα αντιμέτωπη με αυτό που λένε ωμός σεξισμός και μισογυνισμός. Πρώτη φορά στη ζωή μου, ήθελα να κάνω εμετό ως αντίδραση σε αυτά που άκουγα. Ήμουν σε ένα ταξί και ο οδηγός αφού μιλούσε ακατάπαυστα και έλεγε διάφορες αηδίες για το γυναικείο φύλο, άκουγε την συζήτηση που είχα με ένα φίλο μου που νοσεί από covid και τον κάλεσα να μάθω πως είναι , μου ανέλυσε την θεωρία του φυσικά χωρίς να τον ρωτήσω και στο φινάλε άρχισε να με ρωτά τι πιστεύω για την υπόθεση του βιασμού της 24χρονης. Εν ολίγοις μου είπε ότι η κοπέλα είναι ιερόδουλη και δεν τα βρήκαν στα λεφτά και γι' αυτό τους κατήγγειλε, μετά μου είπε ότι η κοπέλα είπε ψέματα για τα ναρκωτικά αφού παραδέχτηκε ότι είχε πιει πολύ , μετά που βρήκε τα λεφτά για να πάει σε πεντάστερο ξενοδοχείο ένα κορίτσι από χωριό. Δεν θα σας πω τι απάντησα σε όλα αυτά , αλλά ότι κάπου στη ΧΑΝΘ του είπα σταμάτα εδώ να κατέβω γιατί δεν μπορώ να ακούω μαλακίες. Ένας σιχαμένος γέρος με άποψη για όλα, με μίσος για τις γυναίκες (αιτία όλων των δεινών η εργαζόμενη μητέρα) ένας από τους πολλούς εκεί έξω. 

Κατέβηκα από το ΤΑΞΙ του σιχάματος και ήρθα με τα πόδια στο γραφείο μου γιατί 1000 φορές να με φάει το κρύο ή να ιδρώσω από το περπάτημα παρά να μείνω μέσα στον ίδιο χώρο με ένα τέτοιο σιχαμένο άνδρα. 
Φυσικά ενημέρωσα και την εταιρεία ΤΑΞΙ για τα όσα έγιναν γιατί αύριο θα ξαναπάρω ταξί και δεν θέλω να βρεθεί εμπρός μου.
Σύμφωνα με την "λογική" του , όποια κοπέλα πιει αξίζει να την βιάσουν , όποια είναι από χωριό δεν έχει λεφτά για 5στερο ξενοδοχείο άρα αξίζει να την βιάσουν , όποια πάει σε πάρτυ είναι επαγγελματίας του σεξ, όποια είναι επαγγελματίας του σεξ αξίζει να την βιάσουν. 
Αυτά πιστεύει αυτός και πολλοί ακόμα. 
Καμία συμπόνοια , καμία λογική, καμία ενσυναίσθηση. 
Μόνο καφρίλα, μίσος στη γυναίκα και θεωρίες. 
Ασφυκτιώ με όλους αυτούς τριγύρω μου , δεν θέλω να αναπνέουμε τον ίδιο αέρα.
Αυτά. 
Και ουφ!"

                                             ****

Ανάρτηση της Μαρίας Αμανατίδου στο προσωπικό της λογαριασμό στο facebook...

* Η ΜΑΡΙΑ ΑΜΑΝΑΤΙΔΟΥ δηλώνει(και είναι) : "Ραδιοφωνατζού,συγγραφέας, life blogger και μαμά του Πάρι."
[και την ακούμε στον ΖΟΟ 90.8  την ώρα που πάμε στη δουλειά..!]