27.1.21

WE REMEMBER...ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ. Ο εικαστικός ΑΣΤΕΡΗΣ ΓΚΕΚΑΣ για την Ημέρα Μνήμης των Ελλήνων Εβραίων Μαρτύρων και Ηρώων του Ολοκαυτώματος

Τα δυο αδέρφια υπερήλικες πλέον, ζουν στο Λιτόχωρο και εδώ σε μια φωτογραφία μπροστά στην είσοδο του κρησφύγετου των φιλοξενουμένων.

Επειδή, ζω μακρυά από τον ΓΕΝΕΘΛΙΟ τόπο μου, μιλώ πολύ γι αυτόν.
Όταν μιλώ για τους ειρηνικούς ,ονειροπόλους φιλήσυχους , δημιουργικούς και ρομαντικούς συμπατριώτες μου, ξεκινώ πάντα από αυτό το παράδειγμα της οικογένειας Κουζουλάρης  ή Laris που αργότερα έζησαν δημιουργικά στο Skokie του Ιλινόις .
Προσωπικα έχω την τιμή να γνωρίζω από κοντά την οικογένεια Κουζουλαρη , καθώς όταν επέστρεφαν για λίγες διακοπές στο Λιτόχωρο γλεντούσαν και έπαιρναν τον πατέρα μου Τάσσιο Γκέκα με το βιολί και μένα με το μαθητικό ακορντεονακι να συνοδεύω τον πατέρα μου και να τραγουδώ τοπικά τραγούδια .



Πηγές:1 εφημερίς Ολύμπου. Γιάννης Τσίρος (ευχαριστούμε Γιάννη Τσίρο )
Παρακαλώ ανατρέξτε στα σχόλια , στο λιγκ που προσέφερε ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσίρος για την ανάρτηση αυτή.
2. Εθνικός κήρυξ Ν Υ.
3. φωτό από το φωτογραφικό αρχείο του κ Τρύφωνα Καλαμίτση .
ΥΓ.
Την ανάρτηση αυτή την αφιερώνω στην μνήμη του αείμνηστου
κου ΒΗΛΟΥ ΑΑΡΩΝ από την Θεσσαλονίκη, χαρτέμπορο, ο οποίος μου δίδαξε τους κανόνες επιβίωσης ,και της εργατικότητας, τα ωφέλη.







**
ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΟ ΛΙΝΚ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΥ.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ -συγκινητικό- ΡΕΠΟΡΤΑΖ/ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ, ΕΔΩ:
https://www.e-t-o.gr/2016/08/24/%ce%b1%cf%85%cf%84%ce%ac-%cf%85%cf%80%ce%ac%cf%81%cf%87%ce%bf%cf%85%ce%bd-%cf%83%ce%b5-%ce%b1%ce%bd%ce%b8%cf%81%cf%8e%cf%80%ce%bf%cf%85%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b4%ce%b5%ce%bd-%ce%be%ce%ad%cf%81/?fbclid=IwAR3Be7m_P2vJrtg9SeVFJYjh32mTZ0FRZw8N5ETDdL5asX4JFlAzFlMfkdI