23.8.20

Σάκης Τζήμας εφ’ όλης της ύλης: Τι λέει για Μπέο, Ιμεράι, Τόρη, Βενέτη, αλλά και για τα 2 εκ. ευρώ…!

Ο Σάκης Τζήμας το τελευταίο χρονικό διάστημα είναι μόνιμος κάτοικος Αγριάς με έδρα το Ξεονοδοχείο “Valis”.
 Ο άνθρωπος που έχει...περάσει από τη προεδρία του ποδοσφαιρικού τμήματος της Νίκης Βόλου, μίλησε στο TheNewspaper.gr για την επιλογή του να εγκατασταθεί, σχεδόν μόνιμα στον Βόλο, εξηγώντας, παράλληλα, τον τρόπο με τον οποίο έχει αλλάξει η οικονομική του κατάσταση προς το καλύτερο. Ο Σάκης Τζήμας δεν διστάζει να αναφερθεί στον Αχιλλέα Μπέο και στον Δήμο Βόλου ενώ δηλώνει ανοιχτός σε προτάσεις για να επανέλθει στο ποδόσφαιρο μέσω ομάδας του Βόλου. 
Χαίρεται για τα έργα στο «Π. Μαγουλάς» τα οποία χρηματοδοτούνται από την Περιφέρεια και υλοποιούνται από τον κ. Βενέτη ενώ υπερασπίζεται την επιλογή του Νίκου Ιμεράι και του Γιώργου Τόρη να εμπλακούν με τα διοικητικά της ΠΑΕ Βόλος.
Αναλυτικά η συνέντευξη του Σάκη Τζήμα στο TheNewspaper.gr
Η επαγγελματική δραστηριότητα του κ. Τζήμα


«Ο κ. Τζήμας είναι άριστος γνώστης των τραπεζοασφαλιστικών θεμάτων και ειδικά αυτών των θεμάτων που έχουν προκύψει την τελευταία δεκαετία με τις επιχειρήσεις αλλά και των ιδιωτών, με τα δάνεια που έχουν πάρει και δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν. Γνωρίζω από πρώτο χέρι τα θέματα αυτά και το πώς μπορούν να προστατευτούν οι ιδιώτες και οι επιχειρήσεις από διεκδικήσεις των τραπεζών, γιατί ήμουν εκπαιδευτής σε μεγάλη τράπεζα πάνω στο αντικείμενο και γνωρίζω, επίσης, για ποιο λόγο έδιναν οι τράπεζες αυτά τα δάνεια. Φυσικά και γνωρίζω γιατί οι πολίτες και οι επιχειρηματίες έπεσαν στην παγίδα των δανείων που όλοι γνώριζαν από την αρχή πως δεν θα μπορέσουν να εξυπηρετήσουν.

 
Στρατηγείο Τζήμα το ξενοδοχείο “Valis”
«Βρίσκομαι στον Βόλο και συγκεκριμένα στο ξενοδοχείο Valis το τελευταίο διάστημα γιατί εδώ είναι η βάση, το στρατηγείο, της επαγγελματικής μου δραστηριότητας. Εδώ και οκτώ περίπου μήνες, εδώ πραγματοποιούνται όλα τα ραντεβού με σημαντικά πρόσωπα, είτε του επιχειρηματικού, είτε του πολιτικού χώρου».

Έχω αναλάβει τέσσερις μεγάλες επιχειρήσεις του Βόλου

«Επειδή θέλω να είμαι κοντά στις επιχειρήσεις που αναλαμβάνω, έτσι επέλεξα το ξενοδοχείο “Valis” ως βάση μου για να είμαι κοντά στους ανθρώπους που μ’ εμπιστευτήκαν. Στον Βόλο έχω αναλάβει την οικονομική εξυγίανση τεσσάρων μεγάλων επιχειρήσεων. Επίσης, έχω βοηθήσει αφιλοκερδώς αρκετούς Βολιώτες και ειδικά Νικιώτες που τους αγαπώ, που είχαν πρόβλημα με ακίνητα που είτε είχαν βγει σε πλειστηριασμό, είτε επρόκειτο να βγουν».
 

Για τα γεγονότα που άλλαξαν προς το καλύτερο τη ζωή του το τελευταίο χρονικό διάστημα και τα 2 εκ. ευρώ

«Θα αναφέρω τους λόγους που έχει αλλάξει η ζωή μου το τελευταίο διάστημα ώστε να γίνει παράδειγμα και για νέα παιδιά. Αυτό που φαίνεται ως αλλαγή τους τελευταίους μήνες, για μένα δεν πρόκειται για αλλαγή αλλά επιστροφή στη ζωή που είχα πριν το 2010.
Κάποια στιγμή έφτασα να γίνω διευθυντής σε μεγάλη ελληνική τράπεζα, μέσω θυγατρικής της στον τομέα της ασφάλισης. Από το 2007 διαχειριζόμουν δάνεια με μεγάλους τζίρους και μεγάλες αμοιβές που αποδεικνύονται από τα εκκαθαριστικά μου. Όταν προέκυψε η οικονομική κρίση το 2009, από την εταιρία μας έγιναν κάποιες προτάσεις που δεν δέχθηκα. Έπρεπε είτε να παραμείνω στη θέση μου με μεγάλη μείωση στις αποδοχές, είτε να αποχωρήσω με μία μικρή αποζημίωση. Επέλεξα να αποζημιωθώ, όμως με βάση τα νούμερα των εκκαθαριστικών και την προσφορά μου. Εδώ και εννέα χρόνια είμαστε στα δικαστήρια. Κανείς δεν πίστευε πως ο κ. Τζήμας και οι συνεργάτες του, δικηγόροι, θα μπορούσαν να νικήσουν το μεγαθήριο του τραπεζικού κλάδου.
Βγήκαν οι αποφάσεις, οι οποίες τελεσιδίκησαν το 2018. Η απαίτηση από την πλευρά μου αγγίζει το ένα εκ. ευρώ. Δεν μπορεί να αλλάξει η απόφαση. Ήδη έχω πάρει κάποια χρήματα και αναμένονται και τα υπόλοιπα.
Το δεύτερο γεγονός που άλλαξε το οικονομικό μου στάτους ήταν μία αγοροπωλησία ακινήτων που μου απέφερε κάποια σημαντικά χρήματα. Αυτό δεν ήταν κάτι τυχαίο. Ήταν μία επένδυση μου, που πίστεψα πως ακόμη και σε δύσκολες οικονομικά εποχές, το real estate μπορεί να σου αποφέρει αρκετά χρήματα. Πάντα υπάρχουν ευκαιρίες και αυτό είναι το ταλέντο κάποιων, να μπορούν να τις βλέπουν… Η επένδυση αυτή μου απέφερε ένα μεγάλο ποσό που πλησιάζει το ένα εκ. ευρώ»
          

Για τη Νίκη Βόλου

«Εγώ απέδειξα στη Νίκη Βόλου ότι η ομάδα μπορεί να προχωρά και να λειτουργεί χωρίς η εκάστοτε διοίκηση να βάζει πολλά χρήματα. Το μόνο που χρειάζεται η ομάδα είναι να είναι κοντά ο κόσμος της. Αυτή την ομάδα την αγάπησα και άξιζε τον κόπο για όσα έκανα γι’ αυτή. Η αγάπη του κόσμου προς το πρόσωπό μου συνεχίστηκε και για πολύ μεγάλο διάστημα μετά την αποχώρησή μου από τα διοικητικά της ομάδας.

Θέλω να επισημάνω πως εκείνη την περίοδο με βοήθησε πολύ ο κ. Ιμεράι, που δεν είπε ποτέ “όχι” σε ότι του ζητήθηκε. Αν μετά ο κ. Ιμεράι είχε το δικό μου πέπλο προστασίας να είχε διαφορετική εξέλιξη διότι είναι πάντα καλοπροαίρετος και αυτό τον κάνει ευάλωτο. Δεν γνώριζε πως θα προστατέψει την επένδυσή του και στο τέλος το πλήρωσε, παρόλ’ αυτά η χρονιά που ηγήθηκε για μένα ήταν 100% επιτυχημένη.
Με λυπεί που υπήρξαν δημοσιεύματα που μέμφονται ανθρώπους για τις επιλογές τους. Ο κάθε άνθρωπος που αποχωρεί από έναν χώρο, μπορεί να κάνει ως επαγγελματίας και επιχειρηματίας να κάνει τις επιλογές του. Πιστεύω ακράδαντα πως ο κ. Ιμεράι δεν είχε καμία δεύτερη σκέψη για την ομάδα, τη Νίκη τη βοήθησε γιατί την αγάπησε. Κάποιοι άλλοι να σταματήσουν να συμπεριφέρονται ως αλαζόνες. Η αλήθεια κάποτε βγαίνει πάντα στο φως.
Εγώ, σύμφωνα, με τα έγγραφα του Ερασιτέχνη θα μπορούσα να διεκδικήσω από την ομάδα το ποσό των 60 χιλιάδων ευρώ, συν τους έννομους τόκους. Βέβαια, όσο βλέπω πως η ομάδα είναι σε χέρια Νικιωτών δεν υπάρχει περίπτωση να διεκδικήσω κάτι, αντιθέτως θα βοηθώ όπως μπορώ.
Όσον αφορά τα έργα που πραγματοποιούνται τώρα στο «Π. Μαγουλάς» μέσω της Περιφέρειας και ουσιαστικά μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων, όταν τα έλεγα εγώ το 2016 κάποιοι το περιγελούσαν. Τώρα δικαιώνομαι. Με τα λόγια μου έκανα κάποιους ανθρώπους να το οραματιστούν και στη συνέχεια να το κάνουν πράξη. Χαίρομαι που το όραμα εκείνο υλοποιείται, χαίρομαι πολύ για τη βοήθεια της Περιφέρειας και χαίρομαι που το υλοποιεί ο κ. Βενέτης».
 




Αν τον έχουν προσεγγίσει ομάδες του Βόλου για να μπει στις διοικήσεις τους

«Υπάρχουν ομάδες στον Βόλο που με έχουν προσεγγίσει. Αγαπώ τον Βόλο και θα εγκατασταθώ μόνιμα στην πόλη αυτή. Μου έχουν γίνει προτάσεις και θεωρώ πως μπορώ να βοηθήσω. Η βοήθειά μου δεν είναι μόνο οικονομική, κυρίως μπορώ να βοηθήσω στον τομέα των χορηγιών, βάσει των γνωριμιών μου».

Για το αν υπήρξε συζήτηση με ανθρώπους της ΠΑΕ Βόλος για να εισέλθει στο διοικητικό σχήμα

«Την ΠΑΕ Βόλος την παρακολουθώ τώρα τελευταία και έχει καταφέρει ο Δήμαρχος να την πλαισιώνουν αξιόλογοι άνθρωποι, ο Γιώργος Τόρης, ο Νίκος Ιμεράι και άλλοι. Ο Αχιλλέας Μπέος είναι πλέον ξεκάθαρος μ’ αυτή την ομάδα: είτε θα αρέσει η ιδέα, είτε δεν θα αρέσει και πάμε παρακάτω. Νομίζω πως ότι μπήκε μπροστά στην προσπάθεια αυτή, θα εκτιμηθεί από τον κόσμο ανάλογα. Δεν έχω πρόταση από τη συγκεκριμένη ομάδα, αλλά είμαι ανοιχτός για συζήτηση γιατί βλέπω αξιόλογους ανθρώπους που συμμετέχουν. Εγώ είμαι και θα παραμείνω Νικιώτης. Πιστεύω πως το όλο εγχείρημα δεν στηρίζεται στους φίλους της Νίκης, οι οποίοι είναι πιστοί στην ομάδα τους»

Για τις δημοτικές εκλογές και την κυριαρχία Αχιλλέα Μπέου
«Ο Αχιλλέας Μπέος είναι ένας δημιουργικός άνθρωπος που έχει αλλάξει την εικόνα της πόλης. Χαίρομαι κι εγώ όταν μπαίνω στην πόλη και βλέπω όλα αυτά τα έργα. Πρόκειται για έναν ευφυή άνθρωπο ο οποίος κατάφερε να εκλεγεί για δεύτερη συνεχόμενη φορά με συντριπτική διαφορά από τον δεύτερο. Όταν κερδίζει κάποιος εκλογές με αυτό το ποσοστό έχει τον απόλυτο σεβασμό γιατί ο κόσμος μίλησε με την ψήφο του. Πιστεύω όμως πως αν ο Δήμαρχος της πόλης δεν ήταν τόσο εκρηκτικός, θα είχε καταφέρει πολλά περισσότερα πράγματα σε πολλά θέματα. Ακόμη και το όραμα που έχει να ενώσει τις δύο ομάδες της πόλης μπορεί να είχε διαφορετική κατάληξη αν το χειριζόταν με διαφορετικό τρόπο».

Για τον ΝΠΣ Βόλος
«Σ’ αυτό που διαφωνώ με τον Δήμαρχο είναι ο τρόπος προσέγγισης στο συγκεκριμένο εγχείρημα. Πιστεύω πως έπρεπε να γίνει με διαφορετικό τρόπο και σε άλλη χρονική περίοδο. Δεν πιστεύω πως ότι κάνει το κάνει με κακία, έχει το όραμα αυτό της μίας ισχυρής ομάδας του Βόλου στη Σούπερ Λιγκ και προσπαθεί να το κάνει πράξη. Δεν έχει ζυγίσει σωστά όμως τη θέληση των φιλάθλων των δύο ιστορικών ομάδων της πόλης να διατηρήσουν την ιστορικότητά τους. Ειδικά για τους Νικιώτες που γνωρίζω περισσότερο, είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο να τους πείσεις για ένα τέτοιο εγχείρημα».