4.4.20

Η ΜΟΝΑΔΑ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ (ΜΕΘ). Του ΑΝΕΣΤΗ ΜΥΣΤΡΙΔΗ

Την περίοδο που διανύουμε ο όρος ΜΕΘ έγινε γνωστός και επίκαιρος, καθώς σε αυτήν την μονάδα
εναποθέτουν τις ελπίδες τους οι βαρέως πάσχοντες
ασθενείς από κοροναϊό.
Όλοι λοιπόν, καταλαβαίνουν και κατανοούν πλέον πόσο σημαντική είναι η συμβολή μιας τέτοιας μονάδας που μηχανικά στηρίζει τη ζωή, όταν τα όργανα (πνεύμονες, νεφροί, καρδιά) δεν επαρκούν. Φυσικά τα μηχανήματα δεν έχουν το μόνο ρόλο. Τον κυρίαρχο ρόλο τον έχει το έμπειρο προσωπικό αυτών των μονάδων (ιατρικό, νοσηλευτικό και παραϊατρικό προσωπικό).
Όταν στην αρχή της θητείας μου ως διοικητής του Γ.Ν Κατερίνης, ανακοίνωσα ότι σύντομα και με συστηματική προσπάθεια θα ανοίξω τη ΜΕΘ, που μέχρι το 2016 δεν λειτουργούσε, πολλοί γέλασαν και άλλοι μου έλεγαν 10 χρόνια το ακούμε!!! Και όμως! Με τη βοήθεια του ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ, των ΤΟΠΙΚΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ, του ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ και με τη δική μου οργανωτική ικανότητα, επιμονή και υπομονή το ΟΝΕΙΡΟ ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ σε έξι μόνο μήνες!!!!

Η ΜΕΘ του Γ.Ν. Κατερίνης λειτούργησε για πρώτη φορά το Φεβρουάριο του 2017.
Είναι απορίας άξιο, αν όσοι που τότε βγαίναν και λέγαν στο λαό της Πιερίας ότι δεν ήταν μία σωστή επιλογή, θα μπορούσαν σήμερα να κοιτάξουν στα μάτια τους πολίτες τις Πιερίας και να το ξαναπούν!!! Είναι πολλοί από αυτούς που χάρηκαν όταν δεν παρέμεινα διοικητής του Νοσοκομείου.
Το αποτέλεσμα;
Υπηρετώ σήμερα και σε αυτή την κρίση τη δημόσια υγεία και πάλι, πίσω από τον πάγκο του φαρμακείου μου, δημιουργικά.
Εναγώνιες προσπάθειες για τον εντοπισμό αντισηπτικών, γαντιών και προστατευτικών μασκών, καθώς και πρώτων υλών για αντισηπτικά, μαζί με πολλές ώρες (και μεταμεσονύκτιες) για την παρασκευή αντισηπτικών στο εργαστήριο του φαρμακείου μου είναι η καθημερινότητά μου και της οικογένειάς μου εδώ και πολλές μέρες.
ΚΑΤΟΡΘΩΣΑ ΕΤΣΙ να υπάρχει:
Διαρκής επάρκεια στα παραπάνω υλικά από την αρχή της κρίσης έως και σήμερα.
Ελπίζω, φίλοι μου,

 η κατάσταση αυτή να τελειώσει σύντομα και ανώδυνα για όλους μας και να μπορέσουμε να γυρίσουμε στην καθημερινότητά μας. Τέτοιες καταστάσεις μας εκπαιδεύουν και μας δείχνουν ποια είναι τα πραγματικά σπουδαία στη ζωή.
Η υγεία, η οικογένεια, οι φίλοι και η πίστη μας.


ΑΝΕΣΤΗΣ ΜΥΣΤΡΙΔΗΣ