24.3.24

Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΩΙ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ....ΩΙ..ΩΙ...Του ΑΣΤΕΡΗ ΓΚΕΚΑ

...κεινο που με σώζει ,κεινο που με τρώει είναι που ,νειρεύομαι
σαν τον καραγκιόζη..
ΠΟΥ ΠΑΣ ΟΡΕ ΖΑΓΑΡ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΥΣΤΑΝΕΛΑ;
Μπαρμπαγιωργο ήμουν κρυμμένος στον μπερντέ και τα ειδα όλα
και τώρα που εφυγαν αυτοί, θα κάμω κι γω παρέλαση αμπως....
ΦΕΓΑ ΡΕ ΞΥΠΟΛΥΤΟ ΤΑΓΜΑ ΜΗΝ ΚΡΥΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΤΡΥΠΙΟ ΤΣΑΡΟΥΧΙ...
ΦΕΓΑ ΜΗΝ ΣΕ ΠΙΑΣΕΙ Ο ΚΟΡΟΝΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΝΤΑΓΑΣ...,ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ Μ ΚΑΤΣΕ ΦΡΟΝΙΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΗΣ
Σιγά ,...εγω θα κάνω παρέλαση από την Βουλή προς τα πίσω Αμπελόκηποι , Καισαριανη και πιο πέρα . 
Πάω στην πινακοθήκη κι ας είναι κλειστή ,έχει φώτα ,τα φώτα του πολιτισμού για τα παιδιά μας ,και μετά θα τραγουδήσω τον εθνικό Ύμνο στον ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ στον Μορφιονιό που υποφέρει από τον Κορονιό.
Α φεύγουν , τ αεροπλάνα , στο καλο, τα καλύτερα στις φαμελιές σας και στα μέρη σας , ευχαριστουμε .....και όσους ηρθαν και όσους δεν ηρθαν , μα προπαντός αυτούς που μας αγαπάν πραγματικά κάτι Αιτή και άλλα ξωτικά νησιά .

ΜΠΑΜΠΑΚΟ,κεφαλή δεξιά ,στους επισήμους ...

-ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ ΚΟΛΥΤΗΡΙ , ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ ,ΜΠΑΑΑΑ ΓΕΡΑΣΑ ,ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΙΣΚΩ ΕΝΑ ΕΠΙΣΗΜΟ.....ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΑΝΑΠΗΡΟ ΠΟΛΕΜΟΥ ..ΜΙΑ ΧΗΡΑ ΤΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΩΝ ΣΤΑ ΙΜΙΑ .....ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ.  

-Αμαν ΜΠΑΜΠΑΚΟ ,ούτε κεινη την Μπολομπινα με το σιγκούνι δεν είδες ρε Μπαμπάκο αόματε ;

-Μπουμπουλίνα ρε αγράμματο ..Σιγά να ερχόταν η Μπουμπουλίνα ...ήταν πραγματική Αρχόντισσα και Ελληνίδα .

-Πες την Μανα σου ότι αποψε θα αργήσω θα κάνω παρέλαση σε όλες τις γειτονιές ...και θα τραγουδώ ,μην απελπίζεσαι ...κανε λιγάκι υπομονη ....

ΡΕ ΜΠΑΜΠΑΚΟ που θα βρεις τα 300 ευρώ να δώσεις στον ΧΑΡΔΑΓΑ;

ΣΙΓΑ ,ΕΧΩ ΓΡΟΣΙΑ ΑΚΥΡΑ ΟΣΑ ΘΕΣ ...ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΙ ΜΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ
 ....έπειτα που θα με βρουν;
Αυθαίρετος ,ακάλυπτος ,υπερχρεωμένος ,Οδυσσέας πολυμήχανος ,σιγά να μην τους δώσω τα ψεύτικα γρόσια μας .
και ακου γιε μου έχω και κάτι λίρες που έκλεψα από ένα γερμανικό καμιόνι που έκλεβε το χρυσό της τράπεζας Ελλαδος και τα πήγαινε στο Βερολίνο ...με αυτά θα σας σπουδάσω ..να γίνεται ανθρώποι ....και να μάθετε την αλήθεια στους Έλληνες .

Ελα ρε πατέρα να πάμε σπίτι .....

Δεν έρχομαι ,να δω στις ειδήσεις την υποκρισία τους ακόμα δεν εφυγαν ...άρχισαν τα χαδια στους Οθωμανούς με τους δικούς μας να χάφτουν μύγες .

Ο Καραγκιοζης με την σημαία φτάνει στην Πλάκα Λυσιου και Μνησικλέους ,ανεβαίνει τα σκαλοπάτια να πιάσει Θόλου ,εκεί βλεπει κάτω από την Ακρόπολη έναν Κρεολο ντυμένο στα χρώματα της Πατρίδας του .

Πως πάει Πατριώτ;
πουθε είσαι;

Από την Αιτή ,με στείλαν για την παρέλαση αλλά με ξέχασαν ,δεν μου είπαν τίποτα και γυρίζω μέχρι να ξαναφύγω γύρω γύρω την Ακρόπολη ,Όλοι οι γραφιάδες δεν θυμούνται τίποτα ,αλλά οι παππούδες μου πρώτοι αναγνώρισαν την Ελληνική επανάσταση ,στείλαν στον Κοραη φορτία καφε για να έχουν οι Έλληνες όπλα ,και όσοι ερχόταν να πολεμήσουν ένα καράβι πολεμιστές πνίγηκαν στον Ωκεανό .

-ΑΜΑΝ ΑΔΕΡΦΕ έχω ένα σύκο λιαστό να περάσω αποψε ,ΠΑΡΤΟ ΕΣΥ ΚΑΙ ΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΦΙΛΗΣΩ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΥΓΡΑΣΙΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ .ΑΠΟΨΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΕΧΩ ΚΡΥΨΕΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟ ΓΙΑ ΤΟΥ ΒΑΓΙΟΥ .ΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΦΙΛΕΨΩ .

-ΩΙ ΩΙ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΩΙ ΩΙ

Έφυγε στους αέρηδες ,σιγοτραγουδώντας Μουφλουζελη τον Τρωικό πόλεμο

-Ακούστε σεις Άγγλοι Γάλλοι και σεις Γερμανοί κι Αμερικάνοι αφήστε την Ελλαδιτσα μας μας μονάχη της να γιάνει ...

Χρόνια πολλά Καραγκιοζη μου ,αύριο καλύτερα ,αγάντα .,εσυ είσαι της Γερακίνας γιος ,θα έρθει και για μας μια Κυριακή ,θάρθει άσπρη μέρα και για μας