24.1.24

ΛΑΖΑΡΟΣ Θ. ΛΑΖΑΡΟΥ. Ο άγνωστος εγώ…

Ο άγνωστος εγώ…
Έζησα την αρχή και το τέλος της παράνοιας…
Συμμάχησα με το διάβολο…
Ερωτεύτηκα παράφορα τους χειρότερους εχθρούς μου…
Γύρισα την πλάτη σε ηθικολόγους…
Καθώς απεδείχθησαν ανήθικοι…
Όπως και σε κάτι χαριτωμένους…
Που τελικά απέβησαν μόνο αχάριστοι και ξιπασμένοι…

Είπα συγνώμη αντί να πω αντίο…
Εν γνώσει μου θέρισα ό, τι έσπειρα…
Κρατώ μόνο για μένα…
Μνήμες καλές ψεύτικων προσωπείων που με γοήτευσαν…
Κι ας απέρριψα τους ιδιοκτήτες τους…

Το σώμα μου δόθηκε δανεικό, αλλά όχι αγύριστο…
Η ψυχή μου χρησιμοποιήθηκε ως παιχνίδι…
Μέχρι που μεγάλωσα…
Απέβαλα από τη διατροφή μου την ταπεινόπιτα…
Αφού την έφαγα τόνους με το στανιό…
Δεν είμαι ράτσας, αλλά ούτε και αδέσποτος…
Δεν ξέρω αν είμαι από καλή πάστα…
Ουδεμία σχέση έχω με σκευάσματα ζαχαροπλαστικής…
Δεν είμαι από τζάκι…
Ίσως διότι δεν είμαι αρκετά κούτσουρο για κάτι τέτοιο…
Κάπου - κάπου γίνομαι φάντασμα…
Εμφανίζομαι άυλα στα τζάμια και τις πόρτες…
Το κάνω για να κλέψω δύναμη…
Από σεβάσμιους ανθρώπους που μου την αρνήθηκαν…
Λίγο με νοιάζει αν αναρωτιούνται ποιος είμαι…
Δίχως αμφιβολία δεν είμαι άλλος, είμαι ο άγνωστος εγώ…


The unknown me…

I lived the beginning and the end of paranoia…
I allied with the devil…
I fell madly in love with my worst enemies…
I turned my back on ethicists…
As they proved immoral…
Like in something cute…
Which in the end turned out to be only ungrateful and swordsmen…
I said sorry instead of saying goodbye…
I knowingly reaped what I sowed…
I keep only for myself…
Memories of fake masks that fascinated me…
Even if I rejected their owners…
My body was given on loan, but not returned… My soul was used as a toy…
Until I grew up…
I eliminated humble pie from my diet…
After I ate tons of it in the barn…
I am not a race, but neither am I a stray…
I do not know if I am from a good paste…
I have nothing to do with confectionery…
I'm not from a fireplace…
Maybe because I'm not stumpy enough for something like that…
From time to time I become a ghost…
I appear intangible in the windows and doors…
I do it to steal power…
From respectable people who denied it to me…
I don’ t really care if they wonder who I am…
Without a doubt I am no other, I am the unknown I…