Τις απόψεις τους για το μέλλον του Τουρισμού στην Ελλάδα, κατέθεσαν οι επαγγελματίες του κλάδου, εξειδικευμένα στελέχη μάρκετινγκ και εκπρόσωποι φορέων του χώρου, στην ημερίδα για τον Τουρισμό «Destination Marketing», που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα στη Θεσσαλονίκη. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας κ. Ηρακλής Τσιτλακίδης, εκτενής συζήτηση έγινε με τη προβολή του Olympus Riviera ως destination brand, τις προοπτικές επανάκαμψης του οδικού τουρισμού και τις δράσεις της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας. «Ο Τουρισμός αποτελεί κινητήριο δύναμη για την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της χώρας σε εθνικό και τοπικό επίπεδο και προς αυτή ην κατεύθυνση απαιτούνται συνέργειες με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Τσιτλακίδης.
24 εκατ. ευρώ για επενδυτικά σχέδια επιχειρήσεων
Η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας «ποντάρει» και επενδύει στον Τουρισμό. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν για τα έργα που υλοποιήθηκαν μέσω ΕΣΠΑ αλλά και για τη νέα προγραμματική περίοδο 2021-2027, θα διατεθούν 24 εκ. ευρώ για τα επενδυτικά σχέδια επιχειρήσεων του τουριστικού κλάδου της Πιερίας., ενώ 854 επιχειρήσεις έλαβαν οικονομική στήριξη την περίοδο της πανδημίας.