13.2.22

Η "κολώνα" του "Ράδιο Διόνυσος" Μαρία Βαλσαμίδου θυμάται !!!

"Παγκόσμια ημέρα Ραδιοφώνου η σημερινή.
Ίσα που προλαβαίνω τη μέρα, έτσι, για να γράψω κι εγώ δύο λόγια για ένα μέσο που υπηρετώ 3 δεκαετίες με αξιοπρέπεια και πολύ Αγαπη.
Στον μαγικό κόσμο του ραδιοφώνου λοιπόν, μπήκα από πολύ μικρή. Το υπηρέτησα αργότερα επαγγελματικά με την ίδια αγάπη και πάθος και όσο τα χρόνια περνούσαν μεγάλωνε η ευθύνη μου και οι απαιτήσεις από τον εαυτό μου, για να δώσω ότι καλύτερο στους ακροατές μου..!!
Πέρασα πολλά στάδια τεχνολογίας. Από το βινύλιο, φτάσαμε στην ψηφιακή τεχνολογία...Περάσαμε από σφυρί κι αμόνι...Δεν ήταν όλες οι στιγμές λαμπερές..Οι δυσκολίες, ήταν οι καλύτεροι δάσκαλοι για να γνωρίσω και να εκτιμήσω τον εαυτό μου καλύτερα και να γίνω καλύτερη με αυτό που επίλεξα να υπηρετήσω.
Το ραδιόφωνο είναι μαγικό γιατί δημιουργεί μια σχέση εμπιστοσύνης με χιλιάδες ανθρώπους που δεν σε ξέρουν, όμως για τα λεπτά της ώρας που είσαι στον «αέρα», σου δίνει pass διείσδυσης στις βαθύτερες λειτουργίες της ύπαρξής του ή των αναγκών του και όχι απαραίτητα μόνο για ενημέρωση.
Πόσες φορές δεν λέμε στον εαυτό μας, π.χ. όταν δεν είμαστε καλά: «βάλε ραδιόφωνο, μια ωραία μουσική, ένας ωραίος λόγος θα σου αλλάξει τη διάθεση...»;
Μπορώ να μιλάω ώρες για το ραδιόφωνο. Το ραδιόφωνο είναι Έρωτας. Ό,τι ισχύει για τον έρωτα στη ζωή μας, νομίζω ότι αισθάνομαι για το ραδιόφωνο.
Χρόνια πολλά σε όλα τα παιδιά του ραδιοφώνου και ιδιαίτερα στους συνεργάτες μου και σε όλα τα παιδιά που περάσανε, όλα αυτά τα χρόνια στο Ράδιο Διόνυσος 89,2! Δεν ξεχνώ κανέναν.
Συνεχίζουμε με την ίδια αγάπη και έρωτα!!
Κάθε πρωί μαζί με 
"Μια Καλημέρα Είναι Αυτή".
9 με 11πμ. 
Δευτέρα με Παρασκευή..."

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και καλές εκπομπές Μαρία!!!