4.11.21

ΦΤΑΝΕΙ η κατήφεια...Ας γελάσουμε!!(30 Επιλεγμένα έξυπνα ανέκδοτα...!!!)

Ένας κλέφτης αποφασίζει να κλέψει ένα σπίτι πλουσίων. Το παρακολουθεί μαθαίνει πότε θα λείπουν και το βράδυ εξοπλισμένος με όλα τα σύνεργα μπαίνει μέσα. Εξουδετερώνει το συναγερμό και εκεί που κλέβει ακούει μια φωνή.
- "Ο Ιησούς σε βλέπει και θα σε τιμωρήσει."
Ξαφνιασμένος κοιτάει να δει από που έρχεται η φωνή αλλά μη βλέποντας τίποτα συνεχίζει τη δουλειά του. Οπότε σε λίγο ξανακούει τη φωνή να του λέει:
- "Ο Ιησούς σε βλέπει και θα σε τιμωρήσει."
Αποφασισμένος να δει από που έρχεται η φωνή βλέπει ένα παπαγαλάκι.
- "Εσύ μιλάς και με τρόμαξες;"
- "Ναι, εγώ."
- "Μπα και πως σε λένε;"
- "Όμηρο."
- "Όμηρο; Μα καλά τι όνομα είναι αυτό για παπαγάλο;"
- "Γιατί είναι το Ιησούς όνομα για ντόπερμαν;"

***
– Με πήγε η δικιά μου σε ένα sushi bar εχθές.
– Eίχε τίποτα καλό τουλάχιστον;
– Δίπλα ακριβώς είχε ένα σουβλατζίδικο…

****
Είναι η Ρωσίδα υπηρέτρια και ζητάει αύξηση από την Κυρία της. Η αφεντικίνα είναι πυρ και μανία και τη ρωτάει:
«Γιατί Natasha θέλεις αύξηση ξαφνικά, τι έγινε;»
«Τίπουτα κυρία δεν έγκινε απλά να, σιδερώνω καλύτερα από εσάς…»
«Και για αυτό θέλεις αύξηση; Και ποιος σου το είπε ότι σιδερώνεις καλύτερα;»
«Ο άντρα σας κυρία» της απαντάει η Ρωσίδα και τσιτώνει η Κυρία.
«Ο άλλος λόγκος είναι ότι μαγκειρεύω καλύτερα από εσάς κυρία» συνεχίζει η Ρωσίδα.
«Και ποιος σου το είπε ότι μαγειρεύεις καλύτερα από εμένα Natasha;»
«Ο άντρα σας κυρία» της απαντάει η Ρωσίδα και κοκκινίζει η Κυρία.
«Ο άλλος λόγκος είναι ότι είμαι καλύτερη στο κρεβάτι από εσάς κυρία» το τερματίζει η Ρωσίδα.
Καπνούς η Κυρία: «Και ποιος σου το είπε ότι είσαι καλύτερη στο κρεβάτι από εμένα Natasha; Ο άντρας μου σου το είπε;» έτοιμη να πάει να τον κατασπαράξει.
«Όχι, ο Κηπουρός μου το είπε. Για αυτό σας λέω, θέλω αύξηση Κυρία».

****
SMS: «Τι κάνεις τώρα;» 
«Είμαι στο κρεββάτι και σε σκέφτομαι… Εσύ μωρό μου;»
«Είμαι στα μπουζούκια ακριβώς από πίσω σου!!!»

***

«Γιαγιά με τον παππού κάνατε το 69;»
 «Όχι παιδάκι μου! Ο παππούς σου πέθανε το 68…»

***
«Αγάπη μου, μην φας άλλο κοκορέτσι, θα σου κάτσει βαρύ…» 
«Τουλάχιστον αυτό μου κάθεται, δεν το παρακαλάω…»

****

Συζητούν μεταξύ τους δύο φίλοι:
-Με τι θα πας για δουλειά;
-Με το ζόρι…

***
Μαμά, ο μπαμπάς είναι πάλι μεθυσμένος!
-Πώς το κατάλαβες παιδί αυτό μου;
-Γιατί είναι στο μπάνιο και ξυρίζει τον καθρέφτη!

****

Οι τρεις φράσεις που με έχουν πληγώσει περισσότερο στην ζωή μου :
«Δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης»,
«Σε βλέπω σαν φίλο»
«Δεν κάνουμε delivery τέτοια ώρα»

***
Γιατί ο Πόντιος που αποφάσισε να αυτοκτονήσει παίρνοντας 2 κουτιά ασπιρίνες, τελικά έζησε;
Επειδή μετά τις δύο πρώτες, άρχισε να αισθάνεται καλύτερα.

****

Γιατί ο Μπάτμαν είναι πλούσιος; 
Γιατί πιάνει συνέχεια το Τζόκερ.

****

Πάει ο Τοτός στην Αννούλα και της λέει :
 -Έλα σπίτι μου να ακούσουμε μουσική...
 -Α, δεν ξερω αν θα μ αρεσει...! 
-Έλα μωρέ, και αν δε σ αρέσει ντύνεσαι και φεύγεις.

***
Ο μαφιόζος
– Μπαμπά, στο σχολείο, με φωνάζουν μαφιόζο…
– Καλά, θα περάσω να το κανονίσω.
– Ωραία, κοίτα να φανεί σαν ατύχημα ε;

****
– Γιατρέ μου, έχω πολλά νεύρα. Όπου πηγαίνω μπλέκω σε καβγάδες.
 – Μάλιστα…. Έχετε μπλέξει σε πολλούς καβγάδες; 
– Ναι ρε ….. Γιατί; Τραβάς κάνα ζόρι;

****
Έλα μέσα ρε φίλε, βρέχει...
- Εντάξει μωρέ, δεν πειράζει. Και έξω βρέχει!

****

Ένας παντρεμένος πλησιάζει μια γυναικάρα στο super market και της λέει: «Έχω χάσει τη γυναίκα μου στους διαδρόμους… Σας πειράζει να μιλήσουμε για λίγο;».
Εκείνη τον ρωτάει: «Δε θα ήταν προτιμότερο να ψάξεις να τη βρεις απ’ το να μιλάς μαζί μου;»
Και της απαντά ο παντρεμένος:
 «Μα δε θα χρειαστεί… κάθε φορά που μιλάω με όμορφη γυναίκα, η γυναίκα μου εμφανίζεται απ’ το πουθενά…!».


****
Ένας τύπος, τύφλα στο μεθύσι, γυρνάει το βράδυ στο σπίτι του. Λέει σε έναν περαστικό:
- Συγνώμη ρε φίλε. Πόσα καρούμπαλα έχω στο μέτωπο;
Κοιτάει ο άλλος και του λέει:
- 3.
- Ωραία. Άλλες 2 κολώνες και φτάνω σπίτι μου.


****
Δυο φίλοι συζητούν για τις γυναίκες τους:
- "Δεν μου λες", λέει ο ένας, "η γυναίκα σου είναι καλή στο κρεβάτι;"
- "Τι να σου πω", λέει ο άλλος, "άλλοι λένε ναι, άλλοι λένε όχι..."

****
Τι κάνουν οι Έλληνες άντρες μετά από το sex;
Το 20% ανάβει τσιγάρο, το 10% γυρίζει πλευρό και το 70% γυρίζει σπίτι.

****


Η δασκάλα στον Κωστάκη:
- Εσύ Κωστάκη, κάνεις τον σταυρό σου πριν το φαγητό σου;
- Όχι κυρία, η μαμά μου είναι καλή μαγείρισσα!

****

Λέει η μάνα του Τοτού : - Τοτέ εάν κοπείς στα μαθήματα της εξεταστικής ξέχνα ότι είσαι παιδί μου.
Μετά από μερικές ώρες τον ξαναρωτάει : - Πώς τα πήγες;
Τοτός : - Γνωριζόμαστε κυρία μου;

****

Αυτό που τα κουτιά της πίτσας είναι τετράγωνα, οι πίτσες στρογγυλές και τις κόβουμε σε τρίγωνα κομμάτια είναι πολύ ύποπτο…!!!

***
Ρωτάει ο άνδρας τη γυναίκα του: «Γυναίκα άκουσες τα νέα μέτρα;»
«Επίπονα!!!»
«Ποιον επίπωνες;»

***

Κάθε φορά που η μάνα μου θέλει να της κατεβάσω το μίξερ από το ράφι, μεταμορφώνομαι από «δυο μέτρα γάιδαρος» σε «δυο μέτρα παλικάρι»…

***
Συζητούν δυο οικοδόμοι:
– Δεν βλέπω την ώρα να πάω σπίτι να βγάλω το κιλοτάκι της γυναίκας μου…
– Ώπα! Ορεξούλες έχουμε;
– Όχι ρε, με στενεύει…

***
Αυτό, που στα γενέθλια σβήνεις τα κεράκια και όταν πεθάνεις στ’ ανάβουν…δεν το καταλαβαίνω…

***
– Τί κάνουν τα παιδιά σου;
– Ο ένας δικηγόρος, η άλλη δασκάλα κι ο μικρός είναι κλέφτης.
– Και τον κρατάς σπίτι;
– Μόνον αυτός φέρνει λεφτά. Οι άλλοι είναι άνεργοι…

***

– Πήγες στον γιατρό;
– Ναι.
– Και τί σου είπε;
– «30 ευρώ παρακαλώ».
– Όχι βρε… Τι είχες εννοώ.
– 20 ευρώ.
– Ρε βλάκα, το πρόβλημά σου ποιό ήταν;
– Εεε, μου έλειπαν 10 ευρώ…

***

– Συγγνώμη, η καρέκλα είναι ελεύθερη;
– Όχι, τα έχει με το σκαμπό απέναντι.