13.10.21

Αν δεν χρησιμοποιήσεις τις καταθέσεις της ημέρας, ο χαμένος είσαι εσύ (JORGE BUCAY)

Κάθε πρωί, η τράπεζα χρόνου θέτει στη διάθεσή σου 86.400 δευτερόλεπτα – ούτε ένα παραπάνω ούτε ένα λιγότερο – και κάθε βράδυ μηδενίζει το υπόλοιπο και το καταλογίζει στις απώλειές σου .
Η τράπεζα δεν δέχεται μεταχρονολογημένες επιταγές ούτε επιτρέπει υπεραναλήψεις.
Αν δεν χρησιμοποιήσεις τις καταθέσεις της ημέρας, ο χαμένος είσαι εσύ.
«Είναι δική σου ευθύνη» είπα στον Ρικάρντο, «να επενδύσεις κάθε δευτερόλεπτο του χρόνου σου για να καταφέρεις το καλύτερο για σένα κι εκείνους που αγαπάς.»

Και τότε ο Ρικάρντο – ένας άνθρωπος θρησκευόμενος – , μ’ αυτό το ύφος που έχουν οι άνθρωποι τη
στιγμή που συνειδητοποιούν κάτι, μου λέει:

«Κοίτα να δεις που μέχρι σήμερα δεν είχα καταλάβει τι έλεγε το “Πάτερ Ημών”…».
Αλλά ούτε εγώ καταλάβαινα τι εννοούσε. Τι σχέση μπορεί να είχε η προσευχή με τις τρελές μου ιδέες περί Ψυχικής υγείας;
Τότε, ο Ρικάρντο μού εξήγησε:
«Εγώ προσεύχομαι κάθε πρωί και εκλιπαρώ τον Θεό με το “Πάτερ Ημών, τον άρτον ημών τον
επιούσιον δος ημίν σήμερον…” Τώρα μόλις πρόσεξα κάτι που δεν είχα παρατηρήσει ποτέ: ζητάω από τον Θεό να μου δώσει σήμερα το σημερινό ψωμί- όχι σήμερα το χθεσινό, που μπορεί να είναι μπαγιάτικο και ξερό, ούτε το αυριανό, που δεν έχει ψηθεί ακόμα… Θέλω σήμερα το σημερινό… Τι ωραία!»



20 ΒΗΜΑΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
ΧΟΡΧΕ ΜΠΟΥΚΑΪ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ OPERA ANIMUS