14.2.21

ΟΙ ΕΡΩΤΕΣ ΤΗΣ ΕΝΔΟΡΦΙΝΗΣ......TRA LUDICHE EVOLUZIONI INTERIORI SI CERCA L'AMORE/ ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΣ/ ΙΤΑΛΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ]Edizioni Universum

ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΕΝΑ ΜΟΡΙΑ
Το σώμα μου μ’ αρέσει να αγγίζει το
δικό σου
Ζεσταίνει η παγωμένη αιθάλη
της απόστασης ...


Μ’ αρέσει το σώμα σου για ότι κάνει,
μ’ αρέσει να παίζω με τα αγγεία
που τυλίγουν τους μύες σου
μ’ αρέσει το τρέμουλο
του μηρού και της γάμπας
το μισάνοιχτο στόμα το υγρό σου
τα βαριά –κλειστά- βλέφαρά σου
τα ξέπλεκα μαλλιά
το βελούδο του στήθους
που θέλγει…
Θα σε φιλήσω.
Μ’ αρέσει να σε φιλώ
και να σ 'αγγίζω
τρυφερά απαλά
ηλεκτρίζοντας τα μόρια της σάρκας μου.
Μ’ αρέσει να σ’ αγγίζω… κι όταν ολόκληρη σε κατακτήσω
εισβάλλοντας διψασμένος μέσα στην πηγή της ηδονής σου,
το ανατρίχιασμα που φουντώνει
το νοιώθεις.
Το νοιώθω.


Molecole elettrizzate

Mi piace che il mio corpo
tocchi il tuo.
Si riscalda la fuliggine gelida
della distanza.
Mi piace il tuo corpo per tutto quello che fa,
mi piace giocare con i vasi sanguigni
che avvolgono i tuoi muscoli,
mi piace il tremolo
della tua coscia e della tua gamba,
la tua bocca semichiusa e umida,
le tue palpebre pesanti e chiuse,
i tuoi capelli non intrecciati,
il seno vellutato
che seduce...
Ti bacero'.
Mi piace baciarti e toccarti
teneramente e dolcemente
elettrizzando le molecole della mia carne.
Mi piace toccarti....e quando completamente ti conquistero'
invadendo assetato nella fonte della tua volutta',
il brivido che divampara',
lo sentirai.
Lo sento anch'io.



ΟΙ ΕΡΩΤΕΣ ΤΗΣ ΕΝΔΟΡΦΙΝΗΣ....

TRA LUDICHE EVOLUZIONI INTERIORI SI CERCA L'AMORE/ ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΣ, ORNELLA CAPPUCCINI, GIOVANNI CAMPISI[ΠΟΙΗΣΗ-ΔΙΓΛΩΣΣΗ, ΙΤΑΛΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ]Edizioni Universum/ ISBN:9788888255392. Μετάφραση στην Ιταλική γλώσσα των ποιημάτων του Θεoχάρη Μπικηρόπουλου: Χαϊδεμενοπούλου Γεωργία