17.10.20

Η από καρδιάς "εξομολόγηση" του Μπάμπη Πείδη...ΦΩΤΟ

"Δεν ήμουν ποτέ μικρόψυχος ούτε μίζερος σαν ποδοσφαιριστής. Ακόμη κι όταν όλοι θέλανε να προωθήσουν τα παιδιά, τα ανίψια ή τα εγγόνια τους στην Κατερίνη, εγώ ήμουν 16-17 ετών και περίμενα να με βάλουν στο γήπεδο μαζί τους.
Εκεί ήταν ο δικός μου χώρος, ούτε τα καφενεία, ούτε τα κέντρα αποφάσεων. 
Ήξερα πως μέσα στο γήπεδο θα έδινα απαντήσεις με το παιχνίδι μου.
Σε ηλικία 16 ετών σκόραρα 2 φορές σε τελικό κυπέλλου και πανηγύρισα κύπελλο ΕΠΣ Πιερίας με τη φανέλα της ΑΕ Ποντίων , 
17 έπαιζα την σημερινή Γ΄εθνική με τον ΑΟ Κατερίνης , 
18 ετών έπαιζα τη σημερινή Φούτμπολ Λίγκ και υπέγραψα το πρώτο μου επαγγελματικό συμβόλαιο στην Αναγέννηση Κολινδρού και
 20 ετών έπαιζα τη σημερινή SL2 και κάθε Κυριακή έδινα την ψυχή μου για να κερδίζω τα παιχνίδια σαν ποδοσφαιριστής του Εορδαικού στην Πτολεμαΐδα. .
Ακολούθησαν επαγγελματικά συμβόλαια στην Καστοριά του Γιώργου Παράσχου στον Παναρκαδικό του Γιάννη Γκαιτατζή και τα Χανιά του Νίκου Χρηστίδη.
Στα ...τελειώματα μου, σκόραρα σε τελικό και πήρα κύπελλο ερασιτεχνών Ελλάδος στη σημερινή Γ΄Εθνική με τον Εθνικό Κατερίνης
Πάντα με έψαχναν οι ομάδες ξέρετε, δεν έψαξα ποτέ καμία εγώ για να πάω μεταγραφή. 
Και να πώ εδώ, ότι εκείνα τα χρόνια αντιπρόεδρος στον Πιερικό, ήταν ο θείος μου ο Γιάννης Πείδης. 
Αυτά που έβλεπα όμως πιτσιρικάς και γελούσα, δε θα τα έκανα ποτέ εγώ.
Εγώ το μόνο που ήθελα, ήταν να με βάλουν μέσα στο γήπεδο..."






Ανάρτηση του Μπάμπη Πείδη...