2.10.20

ΛΑΔΙ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ από τον Γιώργο Ζκάγια. Απάντηση στο δήμαρχο κ. Βαγγέλη Γερολιόλιο.Επιμένει στις "καταγγελίες"

Σε απάντησή μου σε όσους κατέκριναν την χθεσινή μου ανάρτηση αναφορικά με την αποχώρησή μου από τον συνδυασμό ΣΥΝ ΘΕΣΗ αλλά και την διαγραφή αυτής από το προσωπικό μου προφίλ, θα ήθελα να επισημάνω ότι όλα όσα ειπώθηκαν από μεριάς μου εξακολουθούν να ισχύουν και πως η διαγραφή δεν αναιρεί τα όσα είπα. Επίσης θα ήθελα να διευκρινίσω ότι η διαγραφή δεν είναι αποτέλεσμα φόβου σε όσους άτοπα επιδίωξαν να με κρίνουν (πολιτικοί και δημοσιογραφίσκοι) αλλά έγκειται στην αναπαραγωγή που έγινε από ποικίλες ιστοσελίδες. 


Σε απάντηση στο δήμαρχο κ. Βαγγέλη Γερολιόλιο, αλλά και στην αναφορά του σε ότι έχει σχέση με την κηλίδωση της εικόνας του συνδυασμού από τα λεγόμενά μου και την έλλειψη αποδείξεων, περίτρανη απόδειξη αποτελούν τόσο οι επιλογές όσο και η πορεία του συνδυασμού στην διοίκηση του δήμου από την ημέρα εκλογής του έως και σήμερα.