Η γνωστή αλυσίδα γνώρισε μεγάλη άνθιση στις πωλήσεις της και την φετινή χρονιά, διατηρώντας την δυναμική των προηγουμένων ετών, κάτι που επιτεύχθηκε κυρίως λόγω της υπεραπόδοσης των καταστημάτων του λεκανοπεδίου Αττικής και άλλων μεγάλων αστικών κέντρων, χάρις στα οποία καλύφθηκε και η «χασούρα» που παρατηρήθηκε στις τουριστικές περιοχές, εξαιτίας φυσικά του κορωνοϊού.
Πολύ πρόσφατα ο πρόεδρος της αλυσίδας, Ιάκωβος Ανδρεανίδης, αναφέρθηκε και στα ως τώρα πεπραγμένα της Lidl Hellas, αλλά και στους στόχους της για το μέλλον, που παραμένουν ιδιαίτερα υψηλοί.
Ήδη από φέτος παρατηρήθηκε μεγάλη μάχη με την ΑΒ Βασιλόπουλος για την δεύτερη θέση στην αγορά, κάτι που όπως επισήμανε ο επικεφαλής της εταιρείας προβλέπεται ότι θα συμβεί μέσα στο 2022.
Το τολμηρό και επιχειρηματικά επιθετικό πρότεζκτ της Lidl Hellas προβλέπει την υλοποίηση μιας μεγάλης επένδυσης –εν μέσω κρίσης- που έχει ήδη κοστολογηθεί στα 350 εκατομμύρια ευρώ. Το ποσό αυτό θα δαπανηθεί σε ορίζοντα τριετίας και έτσι μέχρι το 2023 η εταιρεία θα εγκαινιάσει 11 νέα καταστήματα τα οποία θα προστεθούν σταδιακά στο δίκτυο που αυτήν την στιγμή αριθμεί 225 σούπερ μάρκετ, 4 μεγάλες αποθήκες και ακόμη μία αποθηκευτική δομή στην περιοχή της Θήβας, απασχολώντας περίπου 6.500 εργαζομένους!
Σύμφωνα με το σχέδιο που ανέλυσε ο κ. Ανδρεανίδης, μέχρι τον επόμενο Φεβρουάριο θα έχει ξεκινήσει η λειτουργία των πρώτων δύο νέων καταστημάτων της αλυσίδας στην περιοχή της πρωτεύουσας, από τα τέσσερα συνολικά για το 2021, ενώ την επόμενη χρονιά αναμένεται να ριχτούν στην «μάχη» του ανταγωνισμού ακόμη 5 καταστήματα, τα περισσότερα εκ των οποίων θα λειτουργήσουν στο λεκανοπέδιο Αττικής όπου και επικεντρώνεται η μεγάλη επιχειρησιακή δύναμη της εταιρείας.
Παράλληλα, την ερχόμενη Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου θα γίνει γνωστό μέσω ανακοινώσεων και διαφημιστικών προβολών το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης των καταναλωτών της Lidl, οι οποίοι θα απολαμβάνουν μια σειρά από σημαντικά προνόμια για την προτίμησή τους, σε μια κίνηση στην οποία οι άνθρωποι της Lidl ποντάρουν πολλά, καθώς θέλουν να διατηρήσουν και να μεγεθύνουν την σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους.
Επιπλέον η εταιρεία για την ώρα πήρε την στρατηγική απόφαση να μην εμπλακεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αν και αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο αυτό να συμβεί μελλοντικά, αλλά να περιοριστεί μόνο στον τομέα των μη τροφίμων.
Το επιτυχημένο προφίλ της εταιρείας τονίζεται και ενισχύεται ακόμη περισσότερο εξαιτίας της πολύ καλής φήμης που διαθέτει σε σχέση με τους προμηθευτές της, τους οποίους εξοφλεί μέσα σε 62 ημέρες, αλλά και κινήσεις σαν κι αυτές στον τομέα των προσλήψεων, καθώς η Lidl προσέθεσε στο εργατικό δυναμικό της άλλου 450 εργαζομένων την περίοδο του lockdown.
Και όλα αυτές οι κινήσεις έρχονται την ίδια ώρα που ο ανταγωνισμός αναμένεται να ενταθεί και να κορυφωθεί το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα και σηματοδοτείται από την είσοδο στην ελληνική αγορά της εταιρείας MERE, ρωσικών συμφερόντων, με εταιρικό προφίλ και επιχειρησιακή φιλοσοφία πολύ κοντά σε αυτό της Lidl, για την οποία θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό crash test. Είναι προφανές ότι ήδη προετοιμάζεται για αυτό το νέο σκηνικό που θα δημιουργηθεί, το οποίο εφόσον οδηγήσει σε μια μάχη με συγκεκριμένο πλαίσιο, σίγουρα θα βγάλει κερδισμένους τους καταναλωτές.
https://menshouse.gr/epikerotita/129760/350-ekatommyria-11-nea-katastimata-ependysi-mamoyth-allazei-to-topio-stis-alysides-soyper-market