21.6.20

Εγώ είμαι το μυθιστόρημα. Εγώ είμαι οι ιστορίες μου. (ΦΡΑΝΤΣ ΚΑΦΚΑ)

Στα μαθήματα δημιουργικής γραφής, μία από τις κυριότερες συμβουλές που λαμβάνουν οι επίδοξοι συγγραφείς είναι:
“Γράψε το δικό σου μυθιστόρημα, όχι των άλλων”.Με αυτό, ο καθηγητής ή η καθηγήτρια θέλει να πει ότι δεν έχει κανένα νόημα να μιμείσαι κάτι που έχουν σκεφτεί, αισθανθεί ή βιώσει άλλοι, αφού η γραφή είναι μια δημιουργική πράξη εντελώς ατομική, όπως η τέχνη της ζωής.Η ζωή είναι κάτι το αυστηρά προσωπικό.Μπορούμε να θαυμάζουμε πολλούς ανθρώπους, οι οποίοι θα μας χρησιμεύουν ως παράδειγμα για να δουλέψουμε τα σχέδιά μας. Μπορούμε να συζητήσουμε μαζί τους τις ιδέες μας, ν’ ακούσουμε συμβουλές, αλλά τις θεμελιώδεις αποφάσεις τις παίρνει ο καθένας μόνος του.Κανένας δεν μπορεί να περπατήσει τον δρόμο μας αντί για μας.Γι’αυτό , όπως ακριβώς ο συγγραφέας είναι οι ιστορίες του, έτσι κι εμείς πρέπει να αναλάβουμε τον ρόλο των σεναριογράφων της ίδιας μας της ζωής.

ΦΡΑΝΤΣ ΚΑΦΚΑ

ΑΛΛΑΝ ΠΕΡΣΥ
Εικόνα: Richard Davis, Graphic designer, artist and hobby photographer, South Africa | https://500px.com/richardgeorgedavis