5.10.19

ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ «Η εξΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας –Γραφείο Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων» (Εκδόσεις ΠΑΠΑΖΗΣΗ)

«Η εξΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας,
Γραφείο Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων»,
Εκδ. ΠΑΠΑΖΗΣΗ 2005

Ένα από τα κυρίαρχα θέματα που επηρεάζουν τη διαμόρφωση αλλά και την ποιότητα της ίδιας της
πολιτικής, είναι η πολιτική επικοινωνία, δηλαδή η μεταβίβαση των θέσεων των δημόσιων φορέων προς τους πολίτες ή όποιον άλλο αποδέκτη επιλέξουν κατά περίπτωση.
Ο αναγνώστης –χρήστης του βιβλίου, θα κατανοήσει

την ιδιαιτερότητα της εργασίας σε ένα Γραφείο Τύπου, καθώς περιγράφει ατέλειωτες ώρες από τη ζωή και τη δράση , σε ένα νευραλγικό χώρο ανάμεσα στην εξουσία και την τέταρτη εξουσία…που αποτελεί μια γέφυρα επικοινωνίας ανάμεσα στους πολιτικούς και τους πολίτες, μιας πορείας ανάμεσα στην πραγματικότητα και την εικονική πραγματικότητα που επιβάλλουν σήμερα στον κόσμο τα ΜΜΕ .

Το βιβλίο «η εξΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας, Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων»

είναι ένας πρωτότυπος χρηστικός οδηγός (μοναδικός στο είδος του στην Ελλάδα), ένα εγχειρίδιο, απαραίτητο για όσους εργάζονται (ή συνεργάζονται)σε Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων σε Δήμους, Νομαρχίες και Βουλευτικά Γραφεία, ιδιαίτερα στην Ελληνική επαρχία, απ’ όπου «απουσιάζουν» οι εταιρείες επικοινωνίας ή επαγγελματίες επικοινωνιολόγοι.

Το βιβλίο, μπορεί να φανεί το ίδιο χρήσιμο σε δημοτικούς και νομαρχιακούς Συμβούλους, δημάρχους, νομάρχες, πολιτευτές και βουλευτές, καθώς καλύπτει τις ανάγκες επικοινωνίας για την επιτυχή παρουσίαση της δημόσιας εικόνας, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της εποχής της επικοινωνίας.

Στις σελίδες του θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για:
Την οργάνωση και λειτουργία του Γραφείου Τύπου
Το Γραφείο Τύπου της προεκλογικής εκστρατείας
60 υποδείγματα ομιλιών- χαιρετισμών και μηνυμάτων
Παράρτημα με υποδείγματα επιστολών –προσκλήσεων, τηλεγραφημάτων , ευχετηρίων, αλληλογραφίας, ανακοινώσεων κ.α. για την καθημερινή λειτουργία του Γραφείου Τύπου
Πρακτικές επικοινωνιακές συμβουλές και μυστικά
Προσφωνήσεις επισήμων -πρωτοκόλλου
Το εορτολόγιο
«Είπαν –έγραψαν» (σοφά λόγια για την εξουσία, την επικοινωνία, τη διοίκηση, την προβολή)
Απαραίτητο σε κάθε Γραφείο Τύπου και σε πολιτικά πρόσωπα και υποψηφίους κάθε εκλογικής αναμέτρησης.


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ
ΤΟΥ ΑΡΗ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

«Το παρόν πόνημα αποτελεί καρπό της δωδεκαετούς ενασχόλησης του συγγραφέα με τα κοινά, καθώς και το απόσταγμα μιας εμπειρίας που μετουσιώνεται σε χρήσιμο και πρακτικό οδηγό, καθώς καλύπτει τις ανάγκες της επικοινωνίας για την επιτυχή παρουσίαση της δημόσιας εικόνας ή την οργάνωση του Γραφείου, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της εποχής. Έχω την αίσθηση ότι το πρωτότυπο αυτό πόνημα του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου, με τη δομή και το περιεχόμενό του, παρέχει όλες τις πληροφορίες για την οργάνωση, τη λειτουργία ενός επιτυχημένου Γραφείου Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων και την κατανόηση της ουσίας της επικοινωνίας».







ΦΩΤΟ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΟΣ

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟΝ  ΤΥΠΟ
ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
«η εξΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας –Γραφείο Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων»
(Εκδόσεις ΠΑΠΑΖΗΣΗ)


Το βιβλίο «η εξΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας –Γραφείο Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων», του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου (εκδόσεις ΠΑΠΑΖΗΣΗ), συμπεριελήφθη στην έκδοση - κατάλογο βιβλίων, της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, στην  έκθεση  βιβλίου (21-31 Μαρτίου 2006 στη ΣΤΟΑ ΒΙΒΛΙΟΥ) με τίτλο «αναγνώστες βουλευτές σε «δυσανάγνωστη» εποχή, μια σημαντική πρωτοβουλία που συνεχίζεται».
Τα βιβλία του καταλόγου εκτέθηκαν σε ειδικές προθήκες για το κοινό.
Στον πρόλογο του καθηγητή και Πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών, Γιώργου Μπαμπινιώτη, στη σχετική έκδοση  της έκθεσης, αναφέρεται: «Εντύπωση προκαλεί φέτος, η αξιόλογη αύξηση στα απαιτητικότερα βιβλία»




«Το βιβλίο του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου, είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για νέους, αλλά και εν ενεργεία δημοσιογράφους και πολιτικούς. Διαβάζοντας το βιβλίο είδα πάμπολλες στιγμές και σκέψεις που έκανα κατά την πολιτική μου σταδιοδρομία, να περνούν από μπροστά μου...Μέσα από το βιβλίο του καταθέτει μια πρόταση για «ηθική επικοινωνίας.»

Γιάννης Αμοιρίδης Δήμαρχος Κατερίνης




«Η εμπειρία του και η μεθοδικότητα που χρησιμοποιεί, είναι καταγεγραμμένη ως απόφθεγμα ζωής στις σελίδες του βιβλίου. Το βιβλίο είναι ένα μικρό ευαγγέλιο για όσους ασχολούνται με την πολιτική και τα μέσα ενημέρωσης. Θεωρώ τιμή μου που υπήρξε συνεργάτης μου, ένας πραγματικά άοκνος άνθρωπος...»

Γιώργος Παπαστεργίου, Νομάρχης Πιερίας




«Πρόκειται για έναν χρηστικό οδηγό για όσους εργάζονται σε Γραφείο Τύπου, με χρήσιμες πληροφορίες που δίνει ο συγγραφέας καθώς ασκεί ο ίδιος καθήκοντα Γραφείου Τύπου στον Υφυπουργό Υγείας, Γιώργο Κωνσταντόπουλο...»

ΑΥΡΙΑΝΗ, 26-11-2005




«Κυκλοφορεί «η εξΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας, Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων, του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου...»
ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, μέσα & media, 4-12-2005


«Ένα βιβλίο που δίνει χρήσιμες συμβουλές για την ουσία της επικοινωνίας, ένα απόσταγμα εμπειριών που έγιναν χρήσιμο εργαλείο για πάρα πολλούς, για όσους εργάζονται σε Γραφεία Τύπου  και για όλα τα δημόσια πρόσωπα που πολιτεύονται...»

Φώτης Ιγνατίου,

Δημοσιογράφος Αδέσμευτου Τύπου,

Πολιτευτής, 13-12-2005 



«Απαραίτητο εγχειρίδιο που έρχεται να καλύψει τις ανάγκες κάθε απαιτητικού επαγγελματία στο χώρο της επικοινωνίας, αναμφισβήτητα ένας θησαυρός γνώσης του αντικειμένου της πολιτικής επικοινωνίας  ...»

Βούλα Μάλλα, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ, 31-1-2006



«Μια πραγματεία, ένα από τα λίγα βιβλία στις λίστες της Ελληνικής βιβλιογραφίας για την επικοινωνία, που εξειδικεύεται ακόμη περισσότερο από τον υπότιτλο του «Γραφείου Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων....»

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ 29-1-2006



«Ιδιαίτερα χρήσιμο σε δημάρχους, νομάρχες, πολιτευτές και βουλευτές, για μια άμεση, ουσιαστική και επιτυχημένη επικοινωνία...»

Περιοδικό ΜΕΤΕΞΕΛΙΞΗ, Τεύχος 33 Ιαν. 2006





«Διαβάζοντας το βιβλίο είχα την ευκαιρία να αντιστοιχώ τα γραφόμενα με πραγματικά συμβάντα από την πολιτική μου εμπειρία...Είναι ένας καλός οδηγός για όποιον ασκεί διοίκηση. Χωρίς μιντιακά αντανακλαστικά, ένας σύγχρονος πολιτικός, ένας σύγχρονος επιχειρηματίας και εν γένει ένα κόμμα, υστερεί σημαντικά...»
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ, εφημερίδα ΚΕΡΔΟΣ 14-12-2005



«Το πρωτότυπο αυτό πόνημα του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου, με τη δομή και το περιεχόμενό του, παρέχει όλες τις πληροφορίες για την οργάνωση, τη λειτουργία ενός επιτυχημένου Γραφείου Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων και την κατανόηση της ουσίας της επικοινωνίας». 
ΑΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ Βουλευτής
 (από το προλογικό του σημείωμα στο βιβλίο)          



«Στο βιβλίο του Χάρη Μπικηρόπουλου οι ενδιαφερόμενοι θα βρούνε απαντήσεις σε ερωτήματα οργανωτικά, διοικητικά, επικοινωνιακά, στο τομέα φυσικά που αναλύει. Ξεφυλλίζοντάς το θα ανακαλύψουν ένα σύντροφο  στις ώρες που ο νους σταματάει από το φόρτο της καθημερινότητας και το άγχος να παράγει, το μυαλό στερεύει, η πένα δεν τρέχει πάνω στο χαρτί, ο λόγος της επόμενης μέρας δεν βγαίνει. Ξεφυλλίζοντάς το θα βρούνε ένα «μυστικοσύμβουλο» να τους βοηθάει στις επιλογές τους κατά τη διάρκεια της προεκλογικής τους εκστρατείας αλλά και μετά, όταν τα λόγια υποψηφίου θα πρέπει να γίνουν πράξη, κατά τη διάρκεια της επόμενης θητείας, του νομάρχη, του δημάρχου, του βουλευτή».
ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ,
 Πρόεδρος Ελληνικής Εταιρίας Δημοσίων Σχέσεων, 8-12-2005



«Τα κείμενά του –όπως και τα Δελτία Τύπου που γράφει- διακρίνονται από την ευστοχία τους και πάντα κατάφερνε να προβάλλει με σωστό και λεπτό τρόπο, το έργο του πολιτικού για τον οποίο εργαζότανε....Ένα βιβλίο,  κατάθεση ψυχής,  από την πολύχρονη δουλειά του σε Γραφεία Τύπου» 

Γιάννης Χατζηιωάννου,

Εκδότης εφημερίδων ΗΜΕΡΗΣΙΑ& ΤΟΠΙΚΗ




«Καθοριστικό ρόλο για την επιτυχία της διαδικασίας της επικοινωνίας, παίζει ο τρόπος της επικοινωνίας….Αυτός αναφέρεται στο βιβλίο του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου….»

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 13-12-2005




«Επικοινωνία, το παν, στο βιβλίο του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου…»

Νατάσσα Σπαγαδόρου, ΚΕΡΔΟΣ, 15-12-2005




  «Το βιβλίο «η εξΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας, Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων» είναι ένας πρωτότυπος χρηστικός οδηγός (μοναδικός στο είδος του στην Ελλάδα), ένα εγχειρίδιο, απαραίτητο για όσους εργάζονται ή συνεργάζονται σε Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων σε Δήμους, Νομαρχίες και Βουλευτικά Γραφεία, ιδιαίτερα στην Ελληνική επαρχία, απ’ όπου «απουσιάζουν» οι εταιρείες επικοινωνίας ή επαγγελματίες επικοινωνιολόγοι».
ΧΩΡΑ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ, 25-26/3/2006             




«Το βιβλίο του  συνεργάτη μου, Θεοχάρη Μπικηρόπουλου, αποτελεί σημαντική συμβολή στην τεκμηρίωση εργαλείων διαχείρισης της γνώσης, στο πλαίσιο λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης. Ενσωματώνει τις αναγκαίες διαστάσεις εκσυγχρονισμού των γραφείων τύπου σε επίπεδο ρόλων, υποδομής και ανθρώπινων πόρων. Περιέχει μάλιστα ιδιαίτερα χρήσιμες πληροφορίες πρακτικού χαρακτήρα για τη λειτουργία ενός σύγχρονου γραφείου τύπου και δημοσίων σχέσεων κατά τη διάρκεια προεκλογικών εκστρατειών, προτείνοντας υποδείγματα δράσεων που απορρέουν από την μακρόχρονη ενασχόλησή του,   στο σχετικό πεδίο. Ένα ιδιαίτερα αξιόλογο και πάντα επίκαιρο  έργο…»
Γιώργος Κωνσταντόπουλος, Υφυπουργός Υγείας, 8-12-2005    





«Συγχαίρω  τον Θεοχάρη Μπικηρόπουλο γι' αυτή την αξιέπαινη πρωτοβουλία, η οποία σαφώς αποτελεί έναν κωδικοποιημένο πρακτικό οδηγό, εξαιρετικά χρήσιμο για όλους όσους ασχολούνται με τα κοινά…»

ΆΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, 8-12-2006

   




«Στο βιβλίο του Θ. Μπικηρόπουλου, ο αναγνώστης θα βρει πληροφορίες, χρήσιμες και για όσους στελεχώνουν γραφεία τύπου και για πολιτικούς, ιδιαίτερα για αυτούς που ξεκινούν τώρα την καριέρα τους. Το βιβλίο είναι διάχυτο από την εμπειρία του συγγραφέα, έχει πολλές πληροφορίες και συμβουλές και θα σας συνιστούσα ανεπιφύλακτα να το διαβάσετε».

Χρήστος Ζαχόπουλος,  Γ.Γ. ΥΠ.ΠΟ.  6-5-2006






«Στην εποχή της «μιντιοκρατίας» που ζούμε, ο ρόλος του Γραφείου Τύπου είναι ιδιαίτερα σημαντικός. Αυτός ο ρόλος αναδεικνύεται μέσα από τις σελίδες του βιβλίου, στο οποίο φαίνεται η εμπειρία του Θ. Μπικηρόπουλου, στη λειτουργία του Γραφείου Τύπου και στους προσηλωμένους αγώνες του. Μέσα από όσα περιγράφει το βιβλίο φαίνεται ότι ο συγγραφέας διαθέτει περίσσευμα δύναμης και ενέργειας, αφού η προσδοκία του είναι να ωφελήσει αυτούς που θα το διαβάσουν. Ένα Γραφείο Τύπου είναι γραφείο σύνθετων ρόλων που διεκπεραιώνει πολλές καταστάσεις,  προεκλογικές ή καθημερινής στρατηγικής. Χρειάζεσαι εφόδια για να λειτουργεί  επιτυχώς. Το βιβλίο λύνει απορίες, δίνει απαντήσεις. Είναι ένα χρήσιμο βιβλίο...»

Δ. Τσάμης, Πρόεδρος ΕΡΤ-3          6-5-2006



«Ο συγγραφέας, με το βιβλίο του, μας βάζει σε έναν άλλον χώρο της πολιτικής και της επικοινωνίας, στα «αποδυτήρια»  κι έχει ενδιαφέρον για κάθε αναγνώστη.
Όπως σε έναν αγώνα που όλοι θέλουμε να ξέρουμε τι γίνεται στα αποδυτήρια, τι λέγεται και τι προετοιμασία γίνεται στους παίκτες πριν βγουν στο γήπεδο ή τι συμβαίνει στο ημίχρονο. Το βιβλίο έχει έναν χαρακτήρα σαν αυτό που έχουν οι Πανεπιστημιακές σχολές και ιδιαίτερα των ΜΜΕ. Βελτιώνει τα προσόντα που ήδη έχεις. Είναι ένα υποστύλωμα που βελτιώνει τις επιδόσεις».

Β. Κεχαγιάς Δημοσιογράφος          6-5-2006


«Η εξΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας» αποτελεί ένα μοναδικό εγχειρίδιο που μπορεί να εξοπλίσει τους δημοσιογράφους, τους πολιτικούς, τους υποψήφιους με πολύτιμες δεξιότητες που θα βοηθήσουν στην προσπάθειά τους για την καλύτερη επικοινωνία με τους πολίτες.
Νικόλαος Γρυπάρης, Οικονομολόγος,
 περιοδικό ΕΜΦΑΣΗ τεύχος  26, Μάρτιος 2006


Το βιβλίο είναι διαχρονικό για όσους εργάζονται σε Γραφεία Τύπου και για όλους τους πολιτικούς. Χρήσιμο επίσης σε κάθε προεκλογική περίοδο. Είναι …επίκαιρο σαν το τραγούδι “Last Christmas” που το ακούμε κάθε Δεκέμβριο … τα Χριστούγεννα !
Σταύρος Παρχαρίδης, 1-8-2006
Δημοσιογράφος, ηθοποιός, σκηνοθέτης
 




Η επικοινωνία δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αυτό το γνωρίζουν όσοι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο ασχολούνται μ’ αυτήν. «Η εξ-ΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας» είναι ένας μοναδικός στο είδος του, πρωτότυπος και, κυρίως χρηστικός οδηγός για το πώς μπορεί κάποιος να κάνει τις θέσεις του γνωστές στον κόσμο με τον καλύτερο (αποτελεσματικότερο) δυνατό τρόπο. Επομένως, το βιβλίο είναι απαραίτητο όχι μόνο για όσους  έχουν σχέση με Γραφεία Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων, αλλά και όσους σκέφτονται ή έχουν αποφασίσει να κατέβουν στην πολιτική σκηνή. Την «Εξ-ΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας» προλογίζει ο Άρης Σπηλιωτόπουλος.

Περιοδικό FANTOMAS -MEDIA(Book σελ. 50) τεύχος Ιουλίου 2006