4.9.24

«Κάτι μου κρύβεις. Πες μου τι έγινε…». BLACK PEARL- Απόσπασμα

«Οι ωραίες γυναίκες ανήκουν σε όλους τους άντρες. Είναι αμαρτία να έχουν έναν άντρα… Δε θα σε γνώριζα διαφορετικά και χαίρομαι που μοιραστήκαμε έστω εκείνες τις λίγες στιγμές…»
Χαμογέλασε.
 Ψεύτικα. 
Συνειδητοποιώντας την αλήθεια που ξεστόμισε επιπόλαια ο Ντίνος.
«Συμβαίνει κάτι;»
«Η Σβετλάνα δεν απαντάει στα τηλέφωνα, ο Τιοντόρ εξαφανίστηκε, έχει να εμφανισθεί μέρες. Ο Αλεξέι βρήκε καινούριο καπετάνιο. 
Το ένστικτό μου λέει ότι κάτι κακό του συνέβη…»
«Έγινε κάτι στο γιοτ;»
«Ναι. Όχι. Όχι τίποτα σημαντικό…» απάντησε διστακτικά η Γιαντράγκα και στο μυαλό της γύρισε εφιαλτικά η σκηνή που είχε δει με τους μπράβους και τον καημένο τον Τιοντόρ στο γιοτ.
«Κάτι μου κρύβεις. Πες μου τι έγινε…» είπε ο Ντίνος κοιτώντας την στα μάτια.
«Κάτι συμβαίνει κι έχω την εντύπωση, ότι έχει σχέση με σένα…»
«Με μένα; Τι σχέση έχω εγώ;»



Απόσπασμα από το μυθιστόρημα BLACK PEARL του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου, εκδόσεις ΜΑΤΙ.