3.9.23

ΑΝΕΣΤΗΣ ΜΥΣΤΡΙΔΗΣ: το όραμά μου...

Καλημέρα!!!
Έκανα σήμερα κάποιες σκέψεις που θέλω να μοιραστώ μαζί σας. Όταν ανέλαβα τη διοίκηση του Νοσοκομείου και ανακοίνωσα στους συνεργάτες μου την πρόθεση να λειτουργήσω τη ΜΕΘ Κατερίνης ( μονάδα εντατικής) μου απάντησαν :
"Κύριε Διοικητή,  μας τα είπαν κι άλλοι αυτά!!"
Σε 6 μήνες από τότε έγιναν τα εγκαίνια με ότι καλό προέκυψε για την υγεία και ασφάλεια των πολιτών της Πιερίας.
Θέλω να τονίσω με αυτό ότι η έκφραση : όλοι ίδιοι είναι, δεν ισχύει. Ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση μπορεί να κάνει τη διαφορά!!!
Ζητώ, λοιπόν, την ευκαιρία από τους συνδημότες μου να προσφέρω, με τη γνώση και εμπειρία που αποκόμισα απο τη διοίκηση του νοσοκομείου μας, και στο Δήμο μας .
Το όραμα μου είναι να προσδώσουμε μια διαχρονική ταυτότητα και ποιότητα που θα αυξήσει την επισκεψιμότητα στο Δήμο μας.

(Ανάρτηση του ΑΝΕΣΤΗ ΜΥΣΤΡΙΔΗ, Υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου Κατερίνης με τον συνδυασμό του ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΟΥΜΟΥ)