5.12.22

ΥΠΟΠΤΕΥΟΜΑΙ. Από την έκδοση ΔΥΠΝΟΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗ -ΦΩΤΟ

ΚΟΛΑΖ, ΕΙΡΗΝΗ ΜΗΤΟΥΔΗ
ΥΠΟΠΤΕΥΟΜΑΙ
Υποπτεύομαι ότι αυτό
που λαχταράει η καρδιά μου
δεν συμφωνεί με τα «όχι» σας.
Υποπτεύομαι ότι αυτό που θέλει
να ξετρυπώσει από το μυαλό μου
και να εκστρατεύσει στο κορμί,
στα αγγεία και τους νευρώνες μου,
πρέπει να κρυφτεί υποδόρια 
από την κοινωνία σας…
Υποπτεύομαι ότι αυτό που προσμένετε
στο βλέμμα σας δεν συμφωνεί
με τα «ναι» μου.

Υποπτεύομαι ότι αν βγει 
από τη φυλακή του μυαλού μου
αποδρώντας
από τις βαριές αλυσίδες των απαγορεύσεών σας
απροστάτευτο
θα λιθοβολείται νυχθημερόν.
Τι σκέπτεστε;
Λοιπόν;
Υποπτεύομαι ότι υποψιάζεστε,
την απόφασή μου να υπερασπιστώ τα «ναι» μου,
γιατί η επιθυμία μου
αγνοεί τον φόβο και τις απειλές σας.
Δεν συμβιβάζομαι.
Τολμώ.
Απαρηγόρητοι θα χάσκουν οι υποκριτές
μπροστά στα ακαταμάχητα πυρομαχικά
της αδρεναλίνης μου.

 
Το καλύτερο δώρο για τις γιορτές που έρχονται...
Στις Εκδόσεις ΜΑΤΙ και στον ΙΑΝΟ