21.9.22

ΌΤΑΝ ο "Δημήτρης Ζησόπουλος πέταξε στα 7.41 μ."

"Ένας από τους καλύτερους αθλητές που πέρασαν ποτέ από τη χώρα είναι ο ζωντανός θρύλος Menelaos Timonidis, ο Μένιος μας, ο φύλακας άγγελος του Καυταντζογλείου.
Ο παλαιός πρωταθλητής που σήμερα θα τον δούμε να κουβαλάει εμπόδια, να σκεπάζει τα στρώματα που οι άσχετοι ξεσκεπάζουν πριν βρέξει, να καθαρίζει τις βαλβίδες στο μήκος για να μη σπάσουμε κανένα πόδι.
Ο Μένιος όμως είναι και ο κάτοχος του ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ και αποδελτιώσεων στο χώρο του στίβου. Έχει κυριολεκτικά τους πάντες και από πάντα, αρχειοθετημένα σωστά και μεθοδολογικά.

Προχθές που πήγα να φύγω από το τούνελ, με πιάνει από το αφτί (είναι και δύο αθλητικές γενιές παλαιότερος... δικαιούται) και μου λέει "έλα να δεις τι βρήκα". Για να έχει εμένα σε δημοσίευση και με φωτογραφία, φανταστείτε τι μπορούν να βρουν οι συναθλητές μου στο αρχείο του.
Άντε... όσοι σχετικοί, κάντε καμία βόλτα από εκεί και βρείτε τον Μένιο να σας διαφωτίσει για την ιστορία του Στίβου στην Ελλάδα. Και οι παλαιοί συναθλητές μου θα βρουν εκεί τις χαμένες τους φωτογραφίες.
Για την ιστορία... ούτε που θυμόμουν τον αγώνα, μιας και στα τριαντατέσσερά μου είχα κολλήσει κοντά στο 7,40-7,50 σε δεκάδες αγώνες που "κατέβαινα" για "αθλητικό τουρισμό".
Όχι πως "ξεκόλλησα" μετά!!!

**Ανάρτηση του Δημήτρη Ζησόπουλου