20.9.22

ΚΑΤΕΡΙΝΗ: Πλήθος βιβλιόφιλων στην παρουσίαση του "Ποιά είμαι" της Γιώτας Παπαδοπούλου-35 ΦΩΤΟ


Πλήθος κόσμου τίμησε την παρουσίαση του βιβλίου της Γιώτας Παπαδοπούλου «Ποια Είμαι» (εκδόσεις Οξύνοια) την Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2022, στο καφέ Fradel, στην στην Κατερίνη.
Την ανάλυση του βιβλίου έκανε ο καθηγητής του Α.Π.Θ. Πανίκος Παπαδόπουλος.
«Ποια Είμαι» ο τίτλος του βιβλίου, σε μίνι pocket μέγεθος, με κάθε σελίδα ένα ποιητικό στοχασμό φιλοσοφικό, αφυπνιστικό, που όπως σχολίασε η κ. Παπαδοπούλου, "είναι απόρροια της δικής μου κατανόησης στο μονοπάτι της αυτογνωσίας που ακολουθώ. Λίγο πολύ όλοι βρισκόμαστε σε μια αυτογνωσιακή διαδικασία καθώς όλοι θέλουμε ν’ ανακαλύψουμε τον έσω εαυτό μας, όλοι θέλουμε να γίνουμε πιο θετικοί, πιο ευτυχισμένοι άνθρωποι αγαπώντας πιο σταθερά.
Ακολουθώ την εσωτερική μου φωνή για ν’ ανακαλύψω τη γνώση που υπάρχει μέσα μου. Νιώθω ότι βρίσκομαι σε μια θεατρική παράσταση στην οποία παίζω διάφορους ρόλους. Ανυπομονώ να βγω από αυτήν. Αναρωτιέμαι, ποιος άραγε είναι ο σκηνοθέτης;
Δεν πρόλαβα το τρένο που μόλις έφυγε. Έμεινα στο σταθμό με την αποσκευή στο χέρι, περιμένοντας το επόμενο που ποτέ δεν ήρθε. Τελικά άλλαξα προορισμό...»

Καλοτάξιδο το βιβλίο!