6.7.22

Δημήτρης Ζησιμόπουλος:ΔΗΚΕΔΗΚ, η αγάπη μου. Ένα κεφάλαιο κλείνει, ένα άλλο στις επόμενες εκλογές ανοίγει...

Οι δομές της: βρεφονηπιακοί σταθμοί, ΚΔΑΠ ΜΕΑ , ΚΗΦΗ, Κέντρα κοινότητας με παράρτημα Ρομά, με απασχόλησαν αρκετά τα τελευταία 2,5 χρόνια , χαρίζοντας μου ανεπανάληπτες εμπειρίες και πολύ σημαντικές στιγμές, σε καθημερινή βάση.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Πέτρο , την Κατερίνα τον Αλέξανδρο , την Ρωξάνη  και τον Γιώργο με τους οποίους ήμασταν καθημερινά στο ίδιο γραφείο, αλλά και το υπόλοιπο προσωπικό, περί τα 110 άτομα, για την άψογη συνεργασία.
Ευχαριστώ τους 2 προέδρους , τον Σταύρο Χριστοφορίδη και τον Στέργιο Μπουσνάκη , για τον χώρο που μου άφησαν για να δράσω και να πάρω πρωτοβουλίες και για όλα αυτά που πετύχαμε τελικά μαζί.
Ευχαριστώ πάνω απ' όλα τον Δήμαρχο Κώστα Κουκοδήμο, που το έκανε όλο αυτό πραγματικότητα με το να με εμπιστευθεί σε αυτήν τη θέση και ήταν πάντα αρωγός , σε κάθε ανάγκη της ΔΗΚΕΔΗΚ  δείχνοντας τεράστια ευαισθησία.
Το κεφάλαιο αυτό κλείνει πια για εμένα . 
Έχω ζητήσει να μην συμμετέχω σε καμία θέση στον Δήμο, λόγω της επιθυμίας μου να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ στις επόμενες εθνικές εκλογές.