5.6.22

ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ από το ρεσιτάλ πιάνου "ΠΙΑΝΟ ΜΕ ΟΥΡΑ" της ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΕΛΕΝΙΔΗ KORCHILAVA

Είναι πολύ σημαντικό όταν πας να κάνεις κάτι όμορφο να έχεις ανθρώπους δίπλα σου που στηρίζουν την προσπάθεια σου με το ίδιο πάθος που την στηρίζεις και εσύ!
Είναι πολύ σημαντικό να έχεις ανθρώπους δίπλα σου δημιουργικούς με όνειρα που δεν χρειάζεται να πεις πολλές κουβέντες την ώρα της δημιουργίας! Ευχαριστώ την Maria Tsompanopoulou που με την υπέροχη φωνή της έκανε την βραδιά ακόμα πιο όμορφη!
Θέλω από καρδιάς να ευχαριστήσω τον αγαπητό
Panagiotis Ftaras L με τον οποίο συνεργαζόμαστε εδώ και χρόνια και είχε την όλη γραφιστική επιμέλεια της χθεσινής παρουσίασης, Παναγιώτη ανοίγουμε τα πανιά μας για την επόμενη παρουσίαση τώρα!
Ευχαριστώ την Μάγδα Παπαδημητρίου-Σαμοθράκη ,τον Θεοχάρης Μπικηρόπουλος , την Chryssa Loulopoulou που μας επέτρεψαν να διαβάσουμε μέρος απο τις συλλογές ποιημάτων τους και από την αρχή ήταν δίπλα μου σε αυτήν την προσπάθεια!
Να ευχαριστήσω την αγαπητή Νίτσα Ξανθοπούλου η οποία με χαμόγελο και πολύ υπομονή διακόσμησε τον χώρο,Κα.Νιτσα ευχαριστούμε που μας στηρίζετε.
Να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στις αγαπημένες μου Κλημεντίνη Γρηγοριάδου και Κυριακή Γρηγοριάδου αν δεν είχα και αυτές δεν ξέρω τι θα εκανα μέχρι τέλους εκεί δίπλα σε όλα τα πόστα.
Να ευχαριστήσω τον αγαπημένο μου μαεστρο Ευθύμιο Μαυρίδη ο οποίος έχει πολύ υπομονή μαζί μου και έχει βάλει και αυτός το δικό του λιθαράκι στην όλη παρουσίαση,να ευχαριστήσω τον Stefanos Tsiotsios ο οποίος μαγνητοσκοπησε την εκδήλωση αφιλοκερδώς, Στέφανε και εγώ και η Κατερίνα σε ευχαριστούμε πολύ!
Και τέλος να ευχαριστήσω την μικρή μου νεράιδα, την Αγάπη Κρητικού και τους γονείς της,την Κατερίνα και τον Παναγιώτη που ήταν εκεί και επέτρεψαν την συμμετοχή της στην χθεσινή βραδιά!
Με αισιοδοξία και χαμόγελα τόσο εγώ όσο και η Κατερίνα αφήνουμε το μυαλό μας να αρμενίσει σε άλλες θάλασσες γαλήνιες και με δημιουργικά όνειρα βάλαμε πλώρη για νέα, όμορφα, μελωδικά ταξίδια!
Σας ευχαριστούμε πολύ όλους!


ΜΑΡΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΗ

ΦΩΤΟ: 

ΣΤΕΛΛΑ ΤΖΙΤΖΙΛΗ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΤΑΡΑΣ