26.6.22

Όταν όλα πάνε χάλια διάβασε αυτό

Η σκληρή αλήθεια είναι πως η ζωή συμβαίνει ούτως ή άλλως και δεν την νοιάζει τι σκέφτεσαι.
Η γνώμη σου δεν θα σταματήσει τα τραγικά γεγονότα.
Μπορεί να χάσεις την δουλειά σου, ένας φίλος σου να πάθει καρκίνο, να υποστείς ένα οικονομικό πλήγμα, να γκρεμιστεί το πατρικό σου ή να χωρίσεις μετά από χρόνια γάμου.

Αλλά ο πάτος τελικά μπορεί να μην είναι κάτι κακό. Ξέρω. Έφτασα στον πάτο αλλά έμαθα να προκαλώ το νόημα της ζωής μου- να αρνούμαι να τα παρατήσω.

Πιστεύω πως κάθε καταιγίδα τελειώνει με ένα ουράνιο τόξο αν περιμένεις αρκετά για να το δεις.
Πάντα θα υπάρχουν σκαμπανεβάσματα, ακόμα και αν δεν το καταλαβαίνεις είναι η πραγματικότητα.

Δεν μπορώ να σου πω πόσες φορές σκέφτηκα πως, αυτό είναι, αυτή είναι η στιγμή μου- μόνο για να πέσω πάλι κάτω με μια ακόμα απογοήτευση. Και όταν τα είχα όλα, ήταν πολύ δύσκολο να είμαι ευγνώμων, επειδή όταν δεν θέλεις κάτι, χάνει την αξία του.

Αλλά τότε έμαθα πως αν αλλάξεις την προοπτική σου και την άποψη σου για τα «κάτω» σου και τα δεις ως ευκαιρία για να μεγαλώσουν περισσότερο οι ρίζες σου, θα δεις επίσης πόση δύναμη θα αποκτήσεις για να σταθείς σαν ένα δυνατό δέντρο στην καταιγίδα.

Τώρα που αναπολώ, δεν θα ήθελα μια εύκολη ζωή.
Όλα αυτά τα ουράνια τόξα που βλέπω τώρα, όλα τα θαύματα που βλέπω καθημερινά, την ευτυχία που γεμίζει την ψυχή μου κάθε πρωί- θα είχαν χαθεί.
Δεν θα γνώριζα την αγάπη των ανθρώπων που τώρα αποκαλώ οικογένεια, αν δεν είχα εγκαταλειφθεί.

Δεν θα εκτιμούσα την δουλειά μου τόσο πολύ αν δεν είχα αγωνιστεί για να φτάσω εκεί που είμαι τώρα.

Δεν θα ζούσα σε τόση μικρή απόσταση από την θάλασσα και δεν θα ένιωθα τον ήλιο κάθε πρωί αν δεν είχα πάρει την απόφαση να φύγω από την παγωμένη Μινεσότα.
Αυτές οι δοκιμασίες της ζωής μπορούν να αλλάξουν την αντίληψη μας ώστε να βρούμε το δικό μας ουράνιο τόξο.

Δεν ελπίζω να ζήσω μια ζωή γεμάτη πράγματα. Τα πράγματα είναι προσωρινά. Σπάνε, χαλάνε και απλώς σε ικανοποιούν.

Αλλά οι άνθρωποι; Οι στιγμές με ανθρώπους που αγαπάς κάνοντας πράγματα που σου φέρνουν χαρά- έτσι θέλω να γεμίσω την ζωή μου.

Η ευχή μου είναι να μπορέσεις κι εσύ να βρεις το ουράνιο τόξο στην βροχή και να περιτριγυρίζεσαι από ανθρώπους που ψάχνουν ουράνια τόξα μαζί σου.
Να είσαι με ανθρώπους που θέλουν το καλύτερο.
Με ανθρώπους που σε εμπνέουν να κάνεις περισσότερα και να αναπτυχθείς.

Και όταν η ζωή γίνει σκληρή, αυτοί οι άνθρωποι θα σε καθοδηγήσουν με το ουράνιο τόξο τους στην καταιγίδα.

Μαγεία Τ.