21.3.22

[Λίγο Απ Το ΤΟΥΝΕΛ] Του Ερνέστο Σάμπατο

– Εσείς, κυρία μου, καταλαβαίνετε πως ο κανονισμός δεν μπορεί να είναι λογικός.
Θα έπρεπε να έχει γίνει από έναν άνθρωπο φυσιολογικό, όχι από έναν τρελό.
Αν εγώ ρίχνω ένα γράμμα και την ίδια στιγμή επιστρέφω να ζητήσω να μου
το δώσουν πίσω, επειδή έχω ξεχάσει κάτι σημαντικό, το λογικό είναι να γίνει
δεκτό το αίτημά μου. Ή μήπως το ταχυδρομείο έχει αναλάβει να στέλνει
γράμματα ελλιπή ή λανθασμένα;

Είναι απόλυτα ευνόητο και λογικό πως το ταχυδρομείο είναι ένα μέσον
επικοινωνίας κι όχι ένα μέσον καταναγκασμού. Το ταχυδρομείο δεν μπορεί
να με αναγκάσει να στείλω ένα γράμμα, αν εγώ δεν το θέλω.
– Αλλά εσείς το θελήσατε, απάντησε.
– Ναι! Φώναξα, αλλά σας επαναλαμβάνω πως τώρα δε θέλω!


[Ερνέστο Σάμπατο,
Το τούνελ,
μτφρ: Μάγια – Μαρία Ρούσσου

ΠΗΓΗ: https://www.bibliotheque.gr