3.12.21

Γεύμα με άστεγο τα Χριστούγεννα "έκλεισε" η γνωστή ψυχολόγος Γεωργία Σιδέρη! ΦΩΤΟ

 Η Γεωργία Σιδέρη είναι μια αυθεντική γυναίκα, έξυπνη και αγωνίστρια, γνωστή από τα τηλεοπτικά πάνελ και εκπομπές της καθώς και από το "πέρασμά" της από θέσεις ευθύνης στο Υπουργείο Υγείας. Η σημερινή ανάρτησή της δεν είναι έκπληξη για όσους τη γνωρίζουν. 

Δοτική, αλληλέγγυα, προχώρησε σήμερα σε μια κίνηση ανθρωπιάς, η οποία είναι σπουδαία και πρέπει να μας βρει όλους μιμητές... Δείτε την ανάρτησή της στο facebook, αυτολεξεί:

"Αυτος λοιπόν είναι ο Κυριάκος!!!Και εγω η Γεωργία….Μας ενώνουν πολλά…όπως πολλές κακουχίες στη ζωή μας που να πάρει η ευχή. Μας χωρίζουν πολλά, όπως το ότι έχω φαγητό και ζεστασιά κ εκείνος όχι ρε γαμωτο. Με πρωτοβουλία του ένας υπάλληλος του δήμου Αιγαλεω του έφτιαξε ένα αυτοσχέδιο κρεββάτι για να τον προστατεύει από το κρύο….Σήμερα τ απόγευμα κάναμε μια συμφωνία …να φάμε μαζί το μεσημέρι των Χριστουγέννων τι σας χαλάει ; Το ότι είναι αστεγος;
Ο Χρήστος ο σύντροφος μου ,καιρό τώρα τον στηρίζει με καρδιά κ ψυχή !!!!
του έχει δώσει απιστευτα ψυχικά και όχι μόνο στοιχεία που τον κάνουν να χαμογελάει!!!
Να φανταστείτε ότι τον Χρηστο τον φωνάζει πατέρα!!!
Επικοινωνούν μ έναν απιστευτο τρόπο ! 
Κυριακο μου τα Χριστούγεννα κ όχι μόνο 
Θα κάνουμε χαλάστρα στην δήθεν ψυχική ηρεμία πολλών.οσα πολλά αξίζεις γλυκέ μου κ ποσα σου στέρησε η ζωη …
Χρήστος κ Γεωργία!