20.10.21

Ανδρέας Λοβέρδος:Δεν κάνω πίσω – Αν αποφασίσει να είναι υποψήφιος ο κ. Παπανδρέου καλώς να έρθει

Φωτο Αρχείου, Θ. Μπικηρόπουλου
Ο Ανδρέας Λοβέρδος μίλησε στον Realfm 97,8 και στους Νίκο Χατζηνικολάου και Αντώνη Δελλατόλα, σχετικά με την υποψηφιότητά του για την προεδρία του ΚΙΝΑΛ.
“Δικαιώνομαι στις προβλέψεις ότι η συμμετοχή θα είναι κατ’ ελάχιστον 150.000. Είναι δε πιθανόν, ότι θα ξεπεράσει τις 200.000” είπε ο κ. Λοβέρδος.
“Αυτό που μας ζητεί η πλειοψηφία όσων μας πλησιάζουν είναι να ξεφύγουμε από το 5%-6%. Και εγώ υπόσχομαι τον υπερδιπλασιασμό των δυνάμεών μας” συμπλήρωσε.
“Είμαι ένας υπηρέτης της χώρας, είχα τα καλά μου και τα κακά μου. Περάσαμε τρία μνημόνια, ήμουν εκεί. Περάσαμε μια πανδημία, ήμουν εκεί” υπογράμμισε.
“Το ΠΑΣΟΚ του 18% δεν θα ερωτάται όπως το ΚΙΝΑΛ του 5%” ανέφερε ο Ανδρέας Λοβέρδος.
Σχετικά με μια ενδεχόμενη υποψηφιότητα του Γιώργου Παπανδρέου σημείωσε “εγώ δεν κάνω πίσω. Είπα και στον κ. Παπανδρέου σε ένα τηλεφώνημα 2,5 λεπτών, αυτό που είπα και στην ομιλία μου στην Χαλκίδα. Ότι ο ρόλος ενός πρώην αρχηγού κόμματος και πρωθυπουργού, εν προκειμένω, είναι ρόλος υποστήριξης της σοβαρότητας των διαδικασιών”.
“Αν αποφασίσει να είναι υποψήφιος, καλώς να έρθει. Οι συσχετισμοί προφανώς θα αλλάξουν, θα προστεθεί ένας υποψήφιος στους 6 άρα θα είμαστε 7; Θα μειωθούν οι υποψήφιοι; Θα τα δούμε αυτά” σχολίασε ο κ. Λοβέρδος.

από το Ε-ΝΙΚΟΣ