8.5.21

Μία επίσκεψη σήμερα στο Ιστορικό Μοναστήρι του ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΟΡΙΝΟΥ ΠΙΕΡΙΑΣ-φωτο

Γράφει ο
Θεόδωρος Τσιώτσιος 
Και διαβάζοντας την Ιστορία της Ιεράς Μονής βρήκα την Ιστορία ενός ονόματος από αυτά που έκαναν τη Μονή αυτό που
αντίκρισα σήμερα μπαίνοντας στον προαυλιο χώρο. ΕΙΝΑΙ Η ΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ

Με γύρισε πολλά χρόνια πίσω, στην δεκαετία του 40 συγκεκριμένα 1943 στην Ιερά Μονή του Αγίου Αθανασίου Σφηνίτσης είναι λίγο πιο πάνω από την Αγκάθια Ημαθίας.
Εκεί η Μοναχή Κυριακή, με τον μάγειρα της Μονής τον Αριστοτέλη περίθαλπταν εκατοντάδες πρόσφυγες από τα γύρω μέρη που οι Γερμανοί τους είχαν ξεριζώσει Καίγοντας τα σπίτια τους και τις περιουσίες τους.
Εκεί βρεθήκαμε και η δική μου οικογένεια επταμελή τότε με το μεγαλύτερο παιδί 8 χρονών, αυτός ήμουνα εγώ, η Αδελφή μου τριών :3: και ο αδερφός μου Ενός έτους, εκεί λοιπόν ήταν η πρώτη μας γνωριμία, με την Μοναχή τότε ΚΥΡΙΑΚΉ, Έγινε η δασκάλα μου με μιά πλάκα και ένα κοντύλι μου έμαθε τον Αλφάβητο. Το τι πρόσφερε η Μοναχή τότε ΚΥΡΙΑΚΉ αυτό δεν περιγράφεται αυτή και ο Αριστοτέλης (Τέλης) αυτό είναι μιά άλλη ιστορία αλλά με το ίδιο και περισσότερο κουράγιο συνέχισε και χρόνια μετά εδώ στην "ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΡΙΝΟ"

OlymposVoice.blogspot.com

OlymposVoice.blogspot.com



ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ.

"Είναι χειρόγραφο σημείωμα της ηγουμένης Κυριακής"
1953-1954. Παρέμεινε Ηγουμένη μέχρι 1979.
Ήρθα στη Μονή Αγίου Γεωργίου στον Κορινό Πιερίας
20-4-1953,Βρήκα την Εκκλησία του Αγίου Γεωργίου πολύ μικρή σα χαγιάτι, Το 1959 τι μεγάλωσα αρκετά καθώς φαίνεται, Το 1962 έκανα το μωσαϊκό ηβρα ένα οίκιμα διόροφο τελείως κατεστραμμένο, ούτε νταβάνι ούτε πάτωμα ούτε πόρτα ούτε παράθυρα. 2000 χιλιάδες τούβλα έκτισα με τα χέργια μου, να διορθώσου τους τοίχους που ηταν χαλασμένη, του πάτουμα έβαλα κλαδιά, μετά σανό μετά του ράντισα μι λάσπη και χώμα αρκιτό και το άλειψα με τα χέρια μου και κάθισα όλου τον καιρό, μετά με τι βοήθεια του Θεού έκανα ενα δωμάτιο και κάθισα 6 χρόνια, Βρήκα ένα στάβλου ένα κτήμα ετοιμόρροπο και το 1961 το έριξα και έκανα ένα οίκημα με 3 δωμάτια σαλονάκι τραπεζαρία κουζίνα, Το 1963 έκανα τον περίβολο Το 1964 έκανα την Τραπεζαρία Το 1968 έγινε ο ξενώνας 6 δωμάτια με κρεβάτια και στρώματα κουβέρτες, Τ 1965 το Εικονοστάσιο, έκανα δύο εκκλησάκια Αγίου Φανουρίου και Αγίου Νεκτάριου, και 2 προσκηνιτάρια Αγίου Ιγνάτιου και της Μαρίας της Αιγήπτισας, Του 1977 έκανα το Μητροπολιτικό οίκημα 2 δωμάτια, γραφίο, τραπεζαρία και λουτροκαμπινέ.
Αυτό ήταν μια μικρή αφιέρωση στην Μοναχή, και Ηγουμένη ΚΥΡΙΑΚΗ



Ο Θεόδωρος Τσιώτσιος για το
OlymposVoice.blogspot.com