26.4.21

ΚΑΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ...Αστέρης Γκέκας

Μικρό σκηνικο για τραγούδι του Μ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ

ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ήταν όταν άρπαξα τους μίσχους του Απρίλη.
Στην στέρνα των δακρύων τους έριξα ,τον πόνο να λιγοστέψω.
Ήρθες νίφτηκες, λούστηκες, κολύμβησες, έφυγες...
Όταν πήγα να παρηγορήσω τους μίσχους για το κακό που πάθανε ,γιατί ξέρω τι είναι να χάνεις ένα άνθος .
Έτσι πλέον ευλογημένη η στέρνα μου κρατά αγίασμα για όλη την ζωή μου .
Σε ψάχνω εκούσια ,απούσα Μούσα ,αναμενουσα την Ανάσταση .
Σε ψάχνω στις πόλεις του Νότου ,σε άγνωστα μονοπάτια των πόλεων ,στα απόκρυφα μαγαζιά της νύχτας στο Παρίσι ,σε σταθμούς τρένων της Δανιας ,σε ψάχνω ,κάπου κάποιος κάποτε με φώναξε Αντάρη.....
ΚΑΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΜΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ
ΑΝ ΘΑ ΤΗ ΒΡΩ ..ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΝΤΥΘΩ ΣΤΑ ΑΣΠΡΑ ...
Ανάσταση και πανηγύρι τότε γιατί εσυ είσαι το ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΜΟΥ .
Στις φωτό ,πιθανό μέρος εκεί που βρίσκεται η Αγάπη  και ΤΟ ΣΤΗΡΙΓΜΑ 
(ξανά δημοσίευση αλλά τώρα είναι ολοκληρωμένο .)
ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ