21.2.21

Erma Bombeck ...αν είχα την ευκαιρία να ξαναζήσω, θα...

To παρακάτω κείμενο έχει γραφτεί από την αμερικανίδα συγγραφέα Erma Bombeck,  μόλις είχε μάθει πως πάσχει από μία θανατηφόρα ασθένεια...

Αν ξαναζούσα, θα μιλούσα Λιγότερο και θα άκουγα Περισσότερο…
Θα καλούσα φίλους για φαγητό στο σπίτι ακόμα κι αν το χαλί μου είχε λεκέδες και ο καναπές μου ήταν παλιός.
Θα έτρωγα ποπ κόρν στο “καλό” σαλόνι μου και θα ανησυχούσα λιγότερο για την σκόνη που θα έβλεπε κάποιος αν ήθελε να ανάψει φωτιά στο τζάκι.
Θα αφιέρωνα πιο πολύ ώρα να ακούω τον παππού μου να μιλάει για τα νιάτα του.
Δεν θα ανησυχούσα ποτέ να μην ανοίξω το παράθυρο στο αυτοκίνητο, για να μη μου χαλάσει την κόμμωση..
Θα άναβα εκείνο το ροζ κεράκι που μύριζε τριαντάφυλλο, και δεν θα το άφηνα να λιώσει στην αποθήκη..
Θα καθόμουν με τα παιδιά μου στο γρασίδι χωρίς να με ενδιαφέρουν οι λεκέδες στα ρούχα..
Θα έκλαιγα και θα γελούσα λιγότερο όταν έβλεπα τηλεόραση – και περισσότερο όταν παρακολουθούσα την Ζωή.
Θα αναλάμβανα περισσότερες ευθύνες, για να ξεκουράζω τον άντρα Μου..
Θα ξάπλωνα στο κρεβάτι μου όταν ήμουν άρρωστη και δεν θα προσποιούμουν οτι θα καταστραφεί ο κόσμος αν δεν έκανα όσα πρέπει.
Δε θα αγόραζα ποτέ κάτι μόνο και μόνο γιατί ήταν πρακτικό ή γιατί είχε εγγύηση εφ όρου ζωής.
Δεν θα γκρίνιαζα για τους 9 μήνες της εγκυμοσύνης μου, παρά θα ευχαριστούσα τον Θεό για κάθε δευτερόλεπτο που θα συνειδητοποιούσα το θαύμα που συνέβαινε μέσα Μου…
Όταν θα έρχονταν να με φιλήσουν τα παιδιά μου, δεν θα έλεγα: “Αργότερα αυτά! Τώρα πηγαίνετε να πλυθείτε για το δείπνο!”
Θα έλεγα περισσότερα “Σ’ αγαπώ”, και περισσότερα “Συγγνώμη”..
Μα περισσότερο από όλα, αν είχα την ευκαιρία να ξαναζήσω, θα εκμεταλλευόμουν κάθε λεπτό…να το κοιτάω και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ να το βλέπω…να το ζω…
και δεν θα το επέστρεφα π ο τ έ…



Πηγή: Babyradio.gr – Θωμαΐδου Ευθυμία Ζωή
Μετάφραση από kalimunro.com