Στους 41 Δήμους και 47 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών όλης της χώρας που...συμμετέχουν στη διεύρυνση της πλατφόρμας myKEPlive του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, εντάσσεται ο Δήμος Κατερίνης.
Με την συγκεκριμένη διεύρυνση το σύνολο των Δήμων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ανέρχεται σε 137 και το σύνολο των ΚΕΠ σε 180. Επιπλέον, έχουν εκπαιδευτεί για την εν λόγω υπηρεσία 870 υπάλληλοι των ΚΕΠ.
«Δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για ένα σύγχρονο ΚΕΠ, με νέες ποιοτικές υπηρεσίες. Αλλάζει εποχή η εξυπηρέτηση των δημοτών» αναφερόμενος στη θετική αυτή εξέλιξη –απόρροια των πρόσφατων συναντήσεών του με τον Υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γ.Γεωργαντά στην Αθήνα – ο Δήμαρχος Κώστας Κουκοδήμος.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι, στο myKEPlive πέρα από τον Δήμο Κατερίνης συμμετέχουν και οι Δήμοι Αγίας Παρασκευής, Ακτίου Βόνιτσας, Αλίμου, Αμφιλοχίας, Αρριανών, Βελβεντού, Βόρειας Κυνουρίας, Γ. Καραισκάκη, Διδυμότειχου, Δωδώνης, Εμμανουήλ Παππά, Εορδαίας, Ερέτριας, Ζίτσας, Ηγουμενίτσας, Καλαβρύτων, Καλαμαριάς, Καλαμάτας, Κοζάνης, Λαμιέων, Λαρισαίων, Λεβαδέων, Λοκρών, Μαρκοπούλου, Μεταμόρφωσης, Μονεμβασιάς, Νέας Ζίχνης, Νέστου, Νικ. Σκουφά, Νότιας Κέρκυρας, Νοτιου Πηλίου, Ξάνθης, Ξηρομέρου, Παιονίας, Πετρούπολης, Ραφήνας – Πικερμίου, Σιντικής, Στυλίδας, Ύδρας.
Υπενθυμίζεται ότι τα ψηφιακά ραντεβού στα ΚΕΠ διεξάγονται κατόπιν ραντεβού μέσω του myKEPlive.gov.gr. Η υπηρεσία διεκπεραιώνει μέσω βιντεοκλήσης διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση – Αίτηση, 2) Εξυπηρέτηση από το δήμο σας, 3) Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία και 4) Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις. Οι ώρες εξυπηρέτησης που μπορούν να επιλέξουν οι πολίτες είναι από τις 08:00 έως τις 14:30.
Μέχρι τις 20 Νοεμβρίου 2020 η υπηρεσία myKEPlive έχει διεκπεραιώσει 3.949 διαδικασίες.
Τέλος, για λόγους περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, οι ώρες που το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Κατερίνης παραμένει ανοιχτό στο κοινό για συναλλαγές με φυσική παρουσία είναι από τις 07:30 έως τις 15:00, ενώ η προσέλευση γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού.