19.11.20

20 ερωτήσεις για να γνωρίσεις τη συγγραφέα ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΚΑΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ

Επιμέλεια Νίτσα Μανωλά

Ποιος/α είμαι; 
Έλα μου ντε! Νομίζω κόρη του Απόλλωνα η αλλιώς Γεωργία Κακαλοπούλου.

Με τι ασχολούμαι: 
Ανεβαίνω συχνά επάνω στο συννεφάκι της έμπνευσης και τρολάρω συνειδήσεις ή και φευγαλέες σκέψεις ή στιγμές, κυρίως καταφέρνω να βάζω βαθιά σημάδια με κάθε μου βιβλίο.

Τρεις ικανότητες/ιδιότητες που με διακρίνουν: Ταχύτητα, αντίληψη, αποτελεσματικότητα.

Τρεις αδυναμίες μου: 
Απροσεξία, υπερβολική αισιοδοξία, γλυκά.

Ποιο χαρακτηριστικό θα ήθελα να έχω: 
Να πετάω. Εκτός αυτού δε θα άλλαζα τίποτε επάνω σε αυτό που έγινα μετά από τόσα… όσα τέλος πάντων χρόνια υπάρχω.

Αν ρωτήσεις τους φίλους μου θα πουν πως είμαι: Αψυχολόγητη.

Γράφω επειδή:
 Είμαι το γραπτό.



Αν αύριο άνοιγα ένα μπαρ θα το ονόμαζα: 
Μαγικά φίλτρα.

Το κινούμενο σχέδιο που παρακολουθώ ακόμα και σήμερα: 

Τον κόσμο όλο. Βλέπω και ανιμέ όπως και θα ήθελα να παίζει «Κάντυ κάντυ» η τηλεόραση αλλά τίποτε πιο περίεργο από τη σημερινή κοινωνία.

Το πιο ‘’ηλίθιο’’ πράγμα που έχω κάνει: Εμπιστεύθηκα.

Είμαι ευτυχισμένος επειδή: 
Είμαι εγώ, υπάρχει Θεός, υπάρχουν και είναι καλά οι αγαπημένοι μου.

Ένα θέμα που μου δημιουργεί άγχος όταν συζητιέται: 
Ο πόλεμος.

Ένας μέχρι τώρα άπιαστος στόχος μου: 
Ως τοξότης φροντίζω να ‘πιάνω’ τους στόχους μου.

Αν ποτέ με συλλάβουν θα είναι γιατί: 
Χμ! Ίσως να υπήρχαν δυο τρεις καλοί λόγοι!

Η οικογένεια μου με μία λέξη:
 Θεός.

Ένα πράγμα για το οποίο είμαι περήφανη:
 Για τα πάντα.

Ένα πράγμα για το οποίο έχω μετανιώσει: 
Δεν θυμάμαι… ίσως γιατί φροντίζω να επιδιορθώνω τις πράξεις μου που μου δημιούργησαν ενοχές και μετά πετάω την κακιά ανάμνηση στο καλάθι αχρήστων του Χρόνου. Όσον αφορά τις μετάνοιες για πράγματα που δεν έκανα; Αυτές προφανώς θα ήταν μάταιες οπότε δεν αξίζουν δεύτερη σκέψη.

Φεύγω από μια σχέση φιλική/ερωτική όταν: Χάνεται η εμπιστοσύνη και η χημεία.

Η φράση που χρησιμοποιώ περισσότερο:
 Όλα θα πάνε καλά.

Αν ήμουν χρώμα θα ήμουν: 
Φλογερό κόκκινο, ίσως και λαμπερό μωβ.

Εκδοτικός Οίκος: (http://www.livanis.gr/ViewAuthors.aspx?ValueId=1191058)

Τίτλος βιβλίου/ων:

Μελωδία στη θύελλα
H υπόσχεση
Όσα αγαπήσεις θα ‘ναι ξένα
Ρόδα στην καταιγίδα


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΗΓΗ:
https://mywritersgang.com/2020/11/18/20-%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-33/